loading
در حال بررسی درخواست شما
کاکا تابستان در آرسنال ؟
کاکا تابستان در آرسنال ؟

کاکا تابستان در آرسنال ؟



در بهبوهه بازی های ملی اتفاقات جالبی در نقل و انتقالات باشگاه های اروپایی در حال شکل گیری است و شایعات گوناگونی نیز توسط نشریات و خبر رسانی های مختلف شنیده می شود و به عادت همیشه با وجود فعالیت ضعیف و کم آرسنال در این پنجره همواره نام های بزرگی پیرامون این باشگاه دیده می شود .
پس از اسامی بزرگی چون بوفون و استکلنبرگ در درون دروازه و مرتساکر و کیهیل در خط دفاعی در چند روز اخیر شایعاتی در برخی صفحات خبر گزاری هایی چون بی بی سی مبنی بر تلاش آرسن ونگر در این دو هفته برای مذاکره و خرید کاکا ستاره برزیلی تیم رئال مادرید به گوش رسیده است .
کاکا که با صدای بسیار زیادی میلان را به مقصد تیم رئال مادرید ترک کرد به دلایل مختلف نتوانست در این تیم بدرخشد و به آرزو های خود برسد . در دیگر سو گفته می شود مربی فرانسوی تیم آرسنال علاقه زیادی به سبک بازی وی دارد و پس از صحبت هایی در باشگاه آرسنال تصمیم گرفته تا این بازیکن را از رئال مادرید به آرسنال بیاورد تا بعد از مدت ها آرسنال خریدی بزرگ در کارنامه خود ثبت کند .
بیست الی سی میلیون یورو مبلغی است که می توان به صورت حدودی برای کاکا در نظر گرفت اما آیا آرسنال بر سر این مبلع در حال مذاکره با مقامات اسپانیایی است مسئله ای بسیار مبهم و دور از انتظار است . در دیگر سو نیز صحبت هایی مبنی بر ارائه اندری آرشاوین به عنوان بخشی از قرار داد به گوش می رسد . ارشاوینی که از چندی قبل صحبت هایی مبنی بر خروجش از باشگاه به گوش می رسد.
به هر ترتیب با وجود درصد بسیار پایین صحت این خبر می توان وجود چنین شایعاتی پیرامون باشگاه را جالب توصیف کرد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : bbc
بازدید: ۱,۲۲۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰