loading
در حال بررسی درخواست شما
یک دهه درون دروازه
یک دهه درون دروازه

یک دهه درون دروازه



دست تقدیر باعث شد این دروازبان بیست ساله و خام بتواند با پشتوانه استعدادی که درون درواه دارد به شماره یک این روز های آرسنال تبدیل شود و کار تا آن جایی پیش رود که این دروازبان انتخاب اول آرسشنال در بازی های مهم و حساسی مانند بارسلونا باشد .
ژسنی اعلام کرد خواهان این است که بتواند برای ده سال آینده دروازبان شماره اول آرسنال باشد .
بی شک پس از ترک ینس لمن پس از گذراندن سال هایی به یاد ماندنی و پیش از ان درخشش دیوید سیمن درون دروازه آرسنال این تیم لندنی از این ناحیه ضربات زیادی خورده اما نمایش این جوان کم تجربه باعث شده تا هواداران دوباره خوشبینانه به آینده بنگرند .
ژسنی که در سن 16 سالگی از کشورش لهستان به  آرسنال آمد در این خصوص گفت :

" این واقعا هدف من است که بتوانم برای یک دهه درون دروازه باشم . این هدف من است . من علاقه مند به انجام این کار هستم اما می دانم رقبای دیگری دارم که می خواهند شماره یک آرسنال باشند .
می خواهم با کارم به سمت این بروم که در بهتریم حالتم باشم و آن را حفظ کنم . اگر این شانس ها ادامه یابد بسیار خوشحال خواهم شد .
رقابت بسیار خوبی در باشگاه وجود دارد و نمی توانم بگویم هیچ رقابتی نیست . می دانم باید در بهترین حالتم باشم چراکه اگر لغزشی ایجاد شود و ایرادی در عملکردم وجود داشته باشد دیگر دروازبانانا از گرفتن جای من خوشحال خواهند شد .
می دانم که مطالبه کردن بازی در این باشگاه در سن بیست سالگی معقول نیست . من می دانم وقتی شانس هایی برای من مهیا می شود و باید دو دستی آن ها بگیرم و تلاش کنم به نقطه اول دروازبانی برسم . "

ژسنی ممکن است برای استراحت در بازی روز یک شنبه برابر لیتون اورینت درون دروازه حضور نداشته باشد :

" جام حذفی است . همیشه مسائل ویژه ای برای این جام رخ می دهد و لیگ های رده های پایین تر به نظر بسیار خوب کار می کنند . ما می رویم که متمرکز باشیم و در بهترین حالت خودمان باشیم که اطمینان داریم می توانیم برای آن برویم .
فقط می خواهیم هر رقابت خاص را پیروز شویم و تمام بازی ها اهمیت دارد . بله ما بارسلونا را شکست دادیم و از این بابت بسیار خوشحالیم اما ما باید روی اورینت تمرکز کنیم و با هر بازی با روش خاص ان بازی رفتار کنیم .
ما باشگاه فوتبال آرسنال هستیم و ما در بسیاری از بازی هایی که به میدان می رویم مدعی هستیم . باید مطمئن باشیم که متمرکزیم .
در زمانی که در برنتفورد بودم برابر لیتون اورینت بازی کرده ام . واقعیت توانستم کلین شیت کنم و ما بازی را یک بر صفر برنده شدیم پس من امیدووارم که نتیجه خوبی در پایان هفته بگیریم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰