loading
در حال بررسی درخواست شما
آغاز تمرینات پیش فصل: گزارش اولین جلسه تمرینی
آغاز تمرینات پیش فصل: گزارش اولین جلسه تمرینی

آغاز تمرینات پیش فصل: گزارش اولین جلسه تمرینی


نخستین دسته از بازیکنان آرسنال که در تمرینات امروز در لاندن کولنی حاضر شدند به طور عمده متشکل از نفراتی بودند که در بازی های ملی در ماه جون حضور حضور نداشته بودند و مثل همیشه تعدادی از جوانان آینده دار باشگاه نیز با گروه اصلی به تمرین پرداختند.

9 بازیکن تیم اصلی در تمرینات گروهی شرکت کردند که شامل الکس اوکسلید چمبرلین، مروان شاماک، کارل جنکینسون، تئو ولکات، لوکاژ فابیانسکی، ریو، میکل آرتتا، آرون رمزی و کیرون گیبز میشد درحالی که جک ویلشر به صورت جداگانه با مربیان بدن ساز تیم تمرین کرد.

امانوئل فریمپونگ که در دوره قرضی خود در فولام دچار مصدومیت شد و در حال ریکاوری است در سالن مشغول تمرین بود و آبو دیابی نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی حضور ندارد. گروه بعدی بازیکنان دوشنبه به تمرینات اضافه خواهند شد که شامل ویچک شزنی، باکاری سانیا، پر مرتساکر، توماس ورمالن، لورن کوشلنی، توماس روزیسکی، لوکاس پودولسکی، اولویه ژیرو و ژروینیو می شود که همه برای تور پیش فصل آسیایی به باشگاه بازخواهند گشت.

همچنین سانتی کازورلا و ناچو مونرئال به دلیل همراهی تیم ملی اسپانیا در جام کنفدراسیون ها چند هفته استراحت خواهند کرد و یایا سانوگو نیز هنوز به همراه فرانسه در جام جهانی زیر 20 ساله ها حضور دارد. نیکلاس بنتنر آماده خروج از باشگاه است درحالی درمورد جوئل کمپبل نیز هنوز تصمیمی گرفته نشده است. قرارداد قرضی آندره سانتوس با گرمیو به طور رسمی تا پایان جولای به اتمام نمی رسد اما یوهان ژورو و فرانسیس کوکلن هر دو برای فصل آینده به ترتیب به هامبورگ و فرایبورگ قرض داده شده اند.

در تمرینات امروز گروهی از بازیکنان جوان باشگاه نیز حضور داشتند که شامل دیمین مارتینز، نیکو یناریس، توماس آیسفلد، چاکس آنیکه، سرژ نبری، جدیون زلالم، ایگناسی میکل، چوبا آکپوم و کریستوفر اولسن می شد و تعدادی از این گروه امیدوارند که برای سفر به آسیا یک صندلی در هواپیما را به خود اختصاص دهند!

این جوانان که قرارداد حرفه ای با باشگاه دارند در یک گروه جداگانه به تمرین پرداختند و فقط هکتور بلرین به دلیل همراهی اسپانیا در رقابت های قهرمانی زیر 19 ساله های اروپا در تمرینات حضور نداشت. این مدافع 18 ساله امروز قراردادی بلند مدت با باشگاه امضا کرد..


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۱۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : ArsenalYouth
بازدید: ۲,۰۲۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰