loading
در حال بررسی درخواست شما
از راگبی یاد بگیرید!
از راگبی یاد بگیرید!

از راگبی یاد بگیرید!


در حالی که به پیشنهاد مدیر اتحادیه ی لیگ برتر، ریچارد اسکودمور ، قرار است به زودی کمپین جدید "احترام به داور" در فوتبال انگلستان دایر شود ، آرسن ونگر معتقد است این کمپین می تواند از قوانین راگبی در زمینه ی داوری الگو بگیرد.

ریچارد اسکودمور چندی پیش اظهار کرده بود که با توجه به اتفاقات اخیر در لیگ برتر و اتهامات و توهین های زیاد مربیان تیم ها به داوران ، باید به زودی چاره ای برای اینگونه رفتار ها اندیشیده شود. در همین راستا سرمربی آرسنال معتقد است اگر مانند راگبی که تنها کاپیتان تیم حق صحبت با داور را دارد ، در فوتبال نیز چنین قوانینی برپا شود ، می تواند از مشکلات داوری تا حدی جلوگیری کند.


"به عنوان مثال می توانیم از قوانین راگبی الگو بگیریم. گاهی اوقات داوران نیز بیش از حد به بازیکنان نزدیک می شوند. آنها هم باید فاصله ی مناسب را با یک بازیکن رعایت کنند.


همه ی ما می خواهیم مورد احترام قرار بگیریم. هیچگاه کسی نبوده که ادعا کند دوست ندارد مورد احترام قرار بگیرد. ایجاد این کمپین ایده ی خوبی است ولی آیا کسی به این کمپین احترام خواهد گذاشت؟ رعایت این مسئله بسیار سخت است. شما همواره می خواهید که در همه ی زمینه ها احترام بگذارید و ورزش باید الگو باشد.


ما مربی ها همواره تحت فشار هستیم و گاهی اوقات زیاده روی می کنیم ولی اکثر این اتفاق ها پس از بازی و در لحظاتی است که برای هر مربی بسیار سخت است که به اتفاقات درون زمین بیش از حد نزدیک نشود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۳
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰