loading
در حال بررسی درخواست شما
بر سیاست جوانگرایی خود هستیم
بر سیاست جوانگرایی خود هستیم

بر سیاست جوانگرایی خود هستیم



در حالی که در چند روز اخیر صحبت های بسیاری مبنی برا انتخاب آرسن ونگر برای یکی از راه های جوانگرایی و یا کسب قهرمانی به خصوص پس از مصاحبه سس فابرگاس صورت گرفته اما آرسن ونگر با رد این نظریه مطلق بودن گزینه ها اعلام می کند باشگاه بر ادامه سیاست خود پابرجاست .

 " ما قطعا بر پایه تعهد بر جوانان ادامه خواهیم داد . ما نیاز ها را نیز اضافه خواهیم کرد . من باور دارم نمی توانید باشگاه بزرگی باشید و نخواهید بر پرورش جوانان تشنه باشید .
من همیشه احساس می کنم نیاز هایی برای بهبود تیم نیز وجود دارد اما اگر به این فصل ما نگاه کنید نمی توانید به این بحث برسید که ما تغییرات وسیعی نیاز داریم .
این کاملا می تواند احمقانه باشد چرا که که بدون بحث درباره تساوی های بازی با نیوکاسل و ساندرلند اگر ما فقط لیورپول و تاتنهام را شکست داده بودیم با دو امتیاز اختلاف پشت سر منچستر بودیم و باید با آن ها در خانه نیز بازی می کردیم .
نمی توانید به این تصمیم برسید که این تیم به تغییرات بزرگ نیاز دارد . ما برابر بارسلونا شکست خوردیم در حالی که ده نفره بودیم .
همینطور اینجا جلو بودیم و چون ما قهرمانی به دست نیاوردیم مردم به طور کامل به تخریب ما دست می زنند .
اما به واقعیت نگاه کنید ( صحبت های ونگر با خبرنگار ) . اگر روزنامه شما به عنوان دومین روزنامه پرفروش انتخاب شود هیچ گاه دفتر خود را نخواهید بست .
ما در جهانی زندگی می کنیم که دومین تیم برتر هستید و همه شما را تخریب می کنند و می گویند شما آشغال هستید . این درست نیست . این دنیای مدرن است اما این واقعیت نیست . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۲/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۹۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰