loading
در حال بررسی درخواست شما
بلکپول 1 - آرسنال 3
بلکپول 1 - آرسنال 3

بلکپول ۱ - آرسنال ۳



هشت هفته حساس برای آرسنال از امروز آغاز خواهد شد .
آرسنال در اخرین دو بازی اخر خود نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد و این بازی شاید اخرین فرصت ارسنال برای ماندن در کورس است .
این بازی از همین ابتدای کار یک نکته عجیب داشت . مصدومیت مانوئل آلمونیا . در این لحظه مانوئل آلمونیا در هنگام گرم کردن مصدوم شده و ینس لمن باید برای اولین بار به صورت رسمی پس از بازگشتش برای تیم آرسنال به میدان برود تا یکی از عجیب ترین اتفاقات تاریخ فوتبال ارسنال برای این تیم بیفتد و چرخه مصدومیت دروازبانان این تیم کامل شود تا تعجب همگان بر انگیخته شود . این در حالی است که ارسنال هم اکنون دروازبان ذخیره نخواهد داشت .

آرسنال در این بازی با ترکیب زیر وارد میدان شده است :

ینس لمن
امانوئل ابوئه
سباستین اسکیلاچی
لوران کوشلنی
گائل کلیچی
آندری ارشاوین
سمیر نصری
جک ویلشر
سس فابرگاس
آبو دیابی
رابین ون پرسی


همچنین روی نیمکت آرسنال نیز بازیکنان زیر حاضرند :

مانوئل المونیا
کایرن گیبز
تئو والکات
توماس روسیچکی
آرون رمزی
مروان شاماک
نیکلاس بندتنر



دقیقه 2 : روی یک حرکت سریع روی اشتباه بازیکنان ارسنال بلکپول به دروازه آرسنال نزدیک شد که این حرکت راهی کرنر می شود و این ضربه در ادامه به دومین کرنر این تیم تبدیل می شود . که ضربات خطرناک این تیم راهی به دروازه آرسنال ندارد .

دقیقه 4 : اولین حرکت آرسنال روی همکاری کلیچی و ون پرسی رقم خورد که پاس در عرض رابین ثمری در پی ندارد .در ادامه نیز روی یک موقعیت خوب آرشاوین صاحب موقعیت شد که ضربه سر ضرب وی با فاصله زیاد از کنار دروازه به بیرون می رود .

دقیقه 9 : روی خطای حاصله از سمت چپ رابین ون پرسی صاحب موقعیت شوت زنی شد که ضربه فنی وی از بالای دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 12 : یک سانتر بلند از خط دفاع برای رابین ون پرسی و دفاع از وضعیت آفساید و موقعیت عالی که برای ون پرسی در شرایط تک به تک می توانست شکل بگیرد که به علت استوپ سینه بد رابین این موقعیت طلایی از بین رفت .

دقیقه 14 : یم حرکت در عمق از بازیکنان بلکپول و شوت فنی بازیکنان این تیم که با برخورد به بازیکنان آرسنال راهی کرنر می شود و کرنر نیز ثمری برای این تیم ندارد .

گل----
دقیقه 17 : یک اشتباه توسط دیابی در میانه زمین و سریعا جبران وی باعث شد تا توپ به شکلی بلند به رابین ون پرسی برسد و رابین با یک پاس در عرض عالی دوباره توپ را به دیابی رساند تا ضربه این بازیکنان در شرایطی ایده آل به اولین گل آرسنال بینجامد تا شاید آرسنال تا حدودی از فشار های زیادی تیم بلکپول در بیست دقیقه ابتدایی خارج شود .

گل----
دقیقه 20 : یک حرکت خوب از بازیکنان آرسنال توسط جک ویلشر و پاس در عمق خوب وی به جک ویلشر و شوت ابوئه در جلوی دروازه با پاس چپ باعث می شود تا ابوئه دومین گل  بازی را نیز به ثمر برساند .

دقیقه 23 : یک حرکت خوب از بازیکنان آرسنال از سمت راست و توپی که در عمق به دیابی رسید اما پاس در عرض وی توسط مدافعین بلکپول دور می شود .

دقیقه 32 : پس از فشار های نصفه و نیمه تیم بلکپول روی پاس در عمق و بلند عالی سس فابر
اس بار دیگر رابین ون پرسی صاحب موقعیت عالی شد که کنترل سینه و شوت پای راست و آرام وی در دستان دروازبان تیم حریف قرار گرفت .

دقیقه 38 : روی یک حرکت بسیار خوب از سمت سمیر نصری در موقعیت عالی قرار گرفت و ضربه وی پس از حکت نمایشی توسط دروازبان این تیم برگشت داده شد و در ادامه نیز پاس در عمق عالی فابرگاس سر ضرب توسط نصری به توپ ضربه زده شد که این توپ با بد شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت .

دقیقه 40 : آرسنال نا باورانه فرصت های مسلم گلزنی را تبدیل به گل نمی کند تا بار دیگر فرق این تیم در این قسمت با تیمی مانند منچستر یونایتد مشخص شود .
یک پاس در عمق عالی از فابر
اس و باز هم فرار رابین ون پرسی در شرایط کاملا تک به تک و پاس نهایی به وی به دیابی که تعلل وی باعث شد تا توپ به کرنر برود .

دقیقه 42 : یک حرکت از سمت چپ و سانتر ویلشر برای رابین ون پرسی به گل تبدیل شد اما این صحنه آفساید تشخیص داده شد .

دقیقه 45 : روی یک حرکت بچه گانه پس از اعلام خطای دیابی این بازیکنا با شلیک توپ به هوا باعث شد تا کارت زرد بی موردی دریافت کند تا ناگهان خاطرات بازی با نیوکاسل و اخراج بچه گانه وی تداعی شود .

دقیقه 45 : یک حرکت بسیار خطرناک از بازیکنان بلکپول و ضربه آن ها در شلوغی جلوی دروازه توسط لمن و در نهایت مدافعین دور می شود .
روی برگشت این توپ نیز باز هم رابین ون پرسی صاحب موقعیت خوبی شد که تعلل وی باعث شد تا توپ وی گرفته شود .

در نهایت نیز سوت پایان نیمه اول در میان موقعیت های پر شمار گلزنی آرسنال و عدم استفاده این تیم به صدا در امد .




نیمه دوم



دقیقه 48 : موقعیت خوبی که برای بازیکنان بلکپول ایجاد شد و ضربه بازیکنان این تیم که از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت .

گل----
دقیقه 52 : روی یک ضد حمله خوب بازیکنان بلکپول صاحب موقعیت خوبی شدند که پاس در عمق در میان غفلت مدافعین تیم آرسنال باعث تک به تک شدن بازیکن حریف با لمن شد که در نهایت تیم بلکپول به گل رسید تا دروازه آرسنال در این باز شود و اختلاف به حداقل برسد تا آرسنالی که در نیمه اول انواع موقعیت های گلزنی را از دستداده بود احساس خطر کند .

دقیقه 54 : بلکپول روی اشتباهات مختلف بازیکنان آرسنال صاحب موقعیت شد که در میان شلوغی بازیکنان در نهایت توپ توسط مدافعین برگشت داده شد . در این نیمه بلکپول بازی را هجومی اغاز کرده است .

دقیقه 56 : یک حرکت بسیار خطرناک برای بازیکنان تیم بلکپول که سانتر از سمت چپ و ضربه سر بازیکنان این تیم به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 58 : یک موقعیت بسیار خوب برای بازیکنان ارسنال و رابین ون پرسی و باز هم تعلل بیش از حد این بازیکن باعث از دست رفتن یک موقعیت گلزنی دیگر شد .

دقیقه 62 : یم حرکت در عمق از بازیکنان آرسنال و پاس در عمقی که به رابین ون پرسی رسدی و شوت پای چپ این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت .

تا دقیقه 70 : در ده دقیقه اخیر تیم آرسنال کمی توانست از فشار شدید تیم بلکپول خارج شود و بازی به تعادل بیشتری کشیده شود . در این بین نیز تیم آرسنال نیز موقعیت های خوبی در این بین داشت و همچنان نمی تواند روی حرکات خود به گل برسد و ضعف شدید این تیم در استافده از موقعیت های گل همچنان ادامه دارد .

دقیقه 73 : یک سانتر بلند و بسیار دیدنی از فابرگاس برای رابین ون پرسی پشت مدافعان و فرار رابین از آفساید با ضربه رو پای و سر ضرب وی همراه بود که این ضربه خطرناک از کنار دروازه به بیرون می رود تا بار دیگرآرسنال موقعیتی دیگر در این بازی از دست بدهد .

گل----
دقیقه 75 : یک حرکت خوب تیمی از تئو والکات از سمت راست و پاس گل وی به رابین ون پرسی و گل سوم این بازی برای آرسنال نیز به ثمر می رسد . موقعیت گل برای بلکپول و تکل اسکیلاچی و سماجت دیابی برای رد کردن توپ منجر به پاس بلند وی به ابوئه شد و پاس سریع وی به تئو والکات پشت مدافعین باعث فرار سریع والکات شد و پاس در عرضی که در نهایت توسط رابین ون پرسی به گل تبدیل شد تا هواداران ارسنال فعلا نفسی به راحتی بکشند .

دقیقه 78 : یک اشتباه مرگبار از گائل کلیچی و توپی که توسط بازیکنان بلکپول به موقعیت تک به تک تبدیل شد اما ینس لمن در سن 41 سالگی در حرکتی خوب توانست این توپ را دفع کند و اشتباه مرگبار کلیچی را پوشش دهند .

دقیقه 85 : یک حرکت از بازیکنان بلکپول از سمت چپ و ضربه سری که به سمت دروازه لمن زده شد و این توپ در دستان ینس لمن قرار گرفت .

دقیقه 90 : ضربه ایستگاهی که برای آرسنال به دست آمد و ضربه تئو والکات به شکلی فنی و خوب زده شد اما از بالای دروازه با فاصله کم به بیرون رفت .

در نهایت نیز پس از سه دقیقه وقت اضافه سوت پایان بازی زده شد تا آرسنال با گرفتن سه امتیاز با یک بازی کم تر در هفت امتیازی منچستر یونایتد قرار داشته باشد و شاید در هفت هفته پایانی و بیست و یک امتیاز ممکن امید هایش را برای رقابت حفظ کند .

آمار بازی به شرح زیر است :


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۳۵۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰