loading
در حال بررسی درخواست شما
حمایت هواداران از آرسن ونگر
حمایت هواداران از آرسن ونگر

حمایت هواداران از آرسن ونگر


بر طبق نظر سنجی صورت گرفته از اعضای اتحادیه هواداران آرسنال (AST) در سال 2013،هواداران آرسنال به شدت خواهان ماندن ونگر حداقل تا پایان مدت قراردادش که تابستان آینده میباشد،هستند.

پس از آنالیز 627 پرسشنامه تکمیل شده،71% اعضای (AST) تایید کرده اند که ونگر فرد درستی برای رهبری توپچی ها تا پایان فصل آینده خواهد بود و 39.9 % به شدت از حضور آرسن ونگر حمایت کرده اند.

با این وجود 62.5% از عملکرد آرسنال در سالهای اخیر در زمین ناراضی هستند،68.8%نگران عملکرد ونگر در نقل و انتقالات هستند و 73.1% فکر میکنند که ساختار سوسیالیستی دستمزدها ناقص است،تنها 5.4% از اعضا به شدت براین باورند که مربی باید قبل از شروع فصل جدید تغییر کند.

40% از اعضا از افزایش بحث برانگیز قیمت بلیط ها ناراضی هستند و 18%بسیار از این افزایش قیمت ناراضی هستند و در مقابل 19% از این کار رضایت دارند.

پس از اظهار نظر ایوان گازیدس مبنی بر اینکه میخواهند قرارداد جدیدی در هفته های آینده با ونگر ثبت کنند،25.1% از اعضا بر این باورند که امضای قرارداد با ونگر در این تابستان ضروری است و در مقابل اکثریت(74.9%) معتقدند پس از پایان فصل باید با ونگر وارد مذاکرات تمدید قرارداد شوند.

80.3 % از اعضا بر این باورند که پس از پایان کار ونگر به عنوان سرمربی تیم او باید عضوی از هییت مدیره باشگاه شود.

در مورد مسائل مربوط به مالکیت باشگاه،63.2% اعضا از استن کرونکه ناراضی هستند و اکثریت اعضا 94% از ادامه چشم انداز شکست خورده این تاجر آمریکایی نا امید هستند.

تصمیم باشگاه براین است که به مدل مالی محبوب خود ادامه دهد و 61.4% از اعضا علاقمند هستند با توجه به درآمد بدست آمده هزینه ها صورت گیرد.

اگرچه این نظرسنجی قبل از جانشینی سر چیپس کسویک به جای پیتر هیلوود بوده است،93% از اعضا معتقدند که باید در هییت مدیره خون تازه ای تزریق شود و 77.6 % معتقدند عالیشر عثمانوف باید جایی در هییت مدیره داشته باشد.در حالی که این تاجر ازبکستانی همچنان به پیشنهادهایش مبنی بر اختیار گرفتن مسئولیت کامل آرسنال ادامه میدهد،تنها 15.6% اعضا از سپردن کامل آرسنال به دست این گروه روسی استقبال میکنند.

52% اعضا نسبت به آینده خوشبین هستند و 19% با توجه به قرارداهای جدید تجاری باشگاه نسبت به آینده به شدت خوشبین هستند.

گلین تیلور رییس AST میگوید:"یکبار دیگر اعضای AST نگرانی خود را در مورد استن کرونکه مالک باشگاه تکرار کردند.

"در طول مالکیت استن کرونکه او در ملاقات با هواداران تعهداتی کرده که تاکنون انجام نداده است.AST بار دیگر از او خواستار تعامل با هوادارن به عنوان قسمتی از فرآیند تقویت گفتگوها و درک نظرات هواداران شد تا کمکی برای تبدیل کردن آرسنال به یک باشگاه قدرتمند شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۳۱
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : news.arseblog.com
بازدید: ۲,۱۹۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰