loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر MLS All-Star
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر MLS All-Star

مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر MLS All-Star

 
در مورد بازی...
 
فکر می‌کنم بازی سختی برای ما بود. من در حال گذراندن برنامه تمرینی سختی هستیم و نمی‌دانید بازیکنان در طول بازی تا چه اندازه خسته خواهند شد به همین خاطر خوب بود که ببینیم در شرایط خوبی قرار داریم. پیش از بازی دو روز سخت در تمرینات داشتیم، پس فکر می‌کنم خوب عمل کردیم.
 
در مورد گرانیت ژاکا...
 
او خیلی خوب هماهنگ شده بود. پاس های او مناسب بودند و از نظر فنی هم نمایش خوبی داشت. در مجموع فکر می‌کنم بازی نخست او دلگرم کننده بود.
 
در مورد راب هلدینگ...
 
به طرز شگفت آوری هماهنگی خوبی داشت. او خیلی خوب بازی را می‌خواند و می‌فهمد که بازی چطور پیش می‌رود. او بازی‌خوانی خوبی دارد و این کیفیتی است که در چنین سن و سالی زیاد آن را پیدا نمی‌کنید.
 
در مورد عملکرد تیم...
 
در نیمه نخست تعادل خوبی بین گرفتن مالکیت توپ، انتقال سریع توپ از دفاع به حمله و رفتن پشت مدافعان آنها داشتیم. این نکته مثبتی بود. فرصت خوبی هم بود که عملکرد بازیکنان جوان زیادی را ببینیم. در نیمه نخست چمبرلین هم همیشه خطرناک بود و بسیار قدرتمند. بازیکنان تازه وارد هم عملکرد خوبی داشتند.
 
در مورد بازی دادن همزمان ایوُبی و آکپوم در حمله...
 
در مقطع فعلی گزینه های تهاجمی زیادی ندارم. البته فراموش نکنیم که بازیکنانی را در حال استراحت داریم و بازیکنانی را هم داریم که در این بازی به میدان نرفتند مانند کازورلا. اوزیل و رمزی در خانه هستند و ژیرو هم اینجا نیست. گزینه های تهاجمی داریم ولی هنوز به بازار نگاه خواهیم کرد تا یک بازیکن دیگر را هم به تیم اضافه کنیم.
 
در مورد گل دروگبا...
 
دروگبا یک شکارچی است و می‌تواند این کار را درون محوطه انجام دهد. وقتی او را در محوطه جریمه و در حال جنگیدن با بازیکنان جوان می‌بینم همیشه پیش خودم فکر می‌کنم که کار خطرناک شده است چون می‌دانید که او می‌تواند نبرد را برنده شود و گلزنی کند و همین کار را هم انجام داد.
 
در مورد تفاوت بازی کردن با ستارگان ام.ال.اس در مقایسه با یک تیم رسمی...
 
درگیری‌ها کمتر بود. بازیکنان برای یک نمایش به زمین می‌‌آیند و دیگر مثل زمانی که برابر یک باشگاه بازی می‌کنید مسئله مرگ و زندگی در میان نیست. نبردها شدت کمتری دارند و بازی بیشتر حالت دوستانه دارد. از طرفی بازیکنان سطح بالایی کنار هم در زمین هستند و این احساس را دارید که هر وقت اشتباه کنید، آنها می‌توانند از اشتباه شما استفاده کنند.
 
در مورد اینکه آیا قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر فصل پیش رو کافی خواهد بود...
 
هرگز کافی نیست. شخصا باور دارم فارغ از اینکه چه کاری انجام می‌دهید، هرگز چیزی کافی نیست. باید هر کاری انجام دهید تا بهترین عملکرد را از تیم‌تان بگیرید. باور دارم که می‌دانیم چه کاری باید انجام بدهیم چون فصل گذشته دوم شدیم و 18 تیم پشت سر ما بودند. قهرمان شدن کار بزرگی است چون وقتی به لیگ برتر نگاه می‌کنید هر باشگاهی به شدت جاه‌طلب است. شما به مبالغی که پرداخت می‌شود نگاه می‌کنید که بسیار ترسناک هستند و این چیزی است که اکنون در لیگ برتر جریان دارد.
 
در مورد اینکه آیا در نظر دارید بازیکن جوانی را از MLS به خدمت بگیرید یا خیر...
 
در حال حاضر برنامه‌ زیادی برای به خدمت گیری بازیکن نداریم. بیشتر تمرکز من روی آماده‌سازی تیم است چون امروز 29 جولای است و لیگ 14 آگوست آغاز می‌شود. فرصت کمی برای آماده سازی داریم بنابراین تمرکز اصلی من روی بازیکنانی است که در اختیار داریم.
 
در مورد تیم ستارگان MLS...
 
آنها تیم بسیار قدرتمندی بودند. کافی است به نتایجی که تیم ستارگان MLS در سال های اخیر کسب کرده نگاه کنید. در سه سال گذشته آنها همواره برنده بودند. من به ترکیب آنها نگاه کردم و پیش خودم فکر کردم بازی سختی برای ما خواهد بود و همین‌طور هم شد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۶۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰