loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 0 - 2 سوانسی
آرسنال 0 - 2 سوانسی

آرسنال ۰ - ۲ سوانسی



آرسنال در این دیدار که راس ساعت 18:30 به وقت ایران آغاز شد با نفرات زیر در میدان حاضر شد:

شزنی-گیبس-ورمالن-مرتساکر-جنکینسون-آرتتا-ویلشر-کازورلا-ژروینیو-ولکات و پودولسکی

نفرات زیر نیز نیمکت نشینان تیم بودند:

مانونه-اسکیلاچی-کوکلن- رمزی-روسیچکی-چمبرلین-ژیرو

نیمه اول:

آرسنال نیمه اول خوبی را سپری نکرد. در این نیمه سوانسی هم در دفاع و هم در حمله بسیار خوب کار کرد و کاملا آرسنال را آزار داد. تیم ولزی چندین فرصت عالی داشت تا در همان نیمه اول از توپچی ها پیش افتند اما با عکس العمل های فوق العاده شزنی دروازه بسته ماند. تقریبا در همان ابتدای بازی بود که روی یک غافل گیری سوانسی صاحب فرصتی عالی شد که شزنی دو بار پیاپی مانع از گلزنی حریف شد. در ادامه روی جا ماندن خط دفاعی دایر وینگر سوانسی در موقعیتی تقریبا تک به تک قرار گرفت که ورمالن با یک تکل عالی توپ را راهی کرنر کرد.

از آن سو آرسنال تنها توانست چند فرصت نصف و نیمه خلق کند که خطر جدی نبودند. ابتدا روی حرکن خوب جنکینسون و سانتر خطرناک وی صاحب موقعیت شد که مدافع سوانسی هوشیارانه توپ را برگشت داد. در اواخر نیمه نیز ژروینیو این فرصت را داشت تا دروازه را باز کند اما توپ با بخورد به شانه وی منحرف شد و راهی به دروازه پیدا نکرد. این نیمه با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم:

آرسنال در این نیمه کار را بهتر آغاز کرد. روی پاس خوب ویلشر ، کازورلا صاحب فرصت شوت زنی شد که ضربه وی در دستان دروازبان نشست. سوانسی که عقب تر رفته بود کماکان روی ضد حملات خطرناک بود و برای گلزنی بدون برنامه نبود. رانگل مدافع راست پیش کشیده این تیم در درون محوطه جریمه شوت سنگینی را روانه دروازه کرد و علی رغم اینکه ورمالن دید شزنی را مصدود کرده بود ، وی با یک واکنش عالی توپ را راهی کرنر کرد. آرسنال به گل احتیاج داشت و ونگر دو تعویض همزمان انجام داد که طی آن ژیرو و چمبرلین به جای پودولسکی و ژروینیو وارد میدان شدند.

ژیرو در بدو ورود می توانست تاثیر گذار واقع شود اما تکل به موقع چیکو فولرز مانع از حرکت او شد و داور این صحنه مشکوک را پنالتی تشخیص نداد. در ادامه روزیسکی نیز به جای ویلشر وارد میدان شد تا آرسنال هر سه تعویض خود را انجام داده باشد. آرسنال که کاملا جلو کشیده بود روی یک غافلگیری دروازه خود را در دقایق پایانی باز شده دید. روی یک حرکن یک-دو زیبا مدافعین آرسنال جا ماندند و میچو با یک ضربه فنی دروازه شزنی رو فروریخت. اما این پایان کار نبود و سوانسی به گل دوم نیز دست یافت. روی اشتباه بسیرا بد جنکینسون توپ به میچو رسید و این بازیکن گلزن در شرایطی تک به تک به راحتی دروازه آرسنال را برای بار دوم باز کرد. باز با نتیجه 2-0 به اتمام رسید.

* پودولسکی در این بازی به عنوان مهاجم نوک ایفای نقش کرد.
* هواداران خشمگین آرسنال پس از سوت پایان بازی به هو کردن تیم پرداختند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۳۹۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰