loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های ونگر در روز خداحافظی با هواداران
صحبت‌های ونگر در روز خداحافظی با هواداران

صحبت‌های ونگر در روز خداحافظی با هواداران

آرسنال با شکست برنلی در رده ششم جدول کار را در این فصل به پایان رساند که با دوران اوج تیم فاصله چشم گیری دارد.

استادیوم امارات امروز حال و هوایی ویژه داشت؛ آرسنالی‌ها یک صدا او را تشویق کردند؛ قدیمی‌ها هم آمده بودند، رابرت پیرس، کانو، کمپل و... در این مراسم حضور داشتند. مربی 68 ساله آرسنال بعد از 22 سال، تابستان امسال و دقیقا بعد از انجام 2 بازی آینده آرسنال در لیگ برتر از این تیم میرود.

ونگر امروز در سخنرانی خود بین هواداران گفت: از همه ممنونم. در ابتدا برای همکار قدیمی خودم، فرگوسن آرزوی سلامتی میکنم. از شما سپاسگذارم که برای این مدت طولانی با من بودید. میدانم کار ساده‌‌ای نبوده است.

در نهایت، من هم مثل شما هستم، من هم هوادار آرسنال هستم. موضوع بیش از تماشای فوتبال است. این سبک زندگی است، اهمیت دادن به بازی زیباست، احترام به ارزش‌هاست...
ما نگران میشویم، استرس را تحمل میکنیم اما وقتی پا به اینجا میگذاریم مفهوم یک تئاتر رویایی را درک میکنیم.
من از تک تم افرادی که باشگاه آرسنال را این چنین به باشگاهی ویژه تبدیل کردند تشکر میکنم. من از شما هواداران دعوت میکنم تا این بازیکنان و کادرفنی را حمایت کنید، همانگونه که مرا حمایت کردید، این بازیکنان بسیار بازیکنان با کیفیتی هستند. نه تنها درون زمین بازیکنان خوبی هستند بلکه بیرون زمین هم انسان‌هایی بسیار خوب هستند. در فصل بعد با تمام توان خود از آنها حمایت کنید و بدانید که آنها لایق این حمایت هستند.


ونگر در پایان گفت: میخواهم صحبت‌های خود را با جملاتی ساده به پایان برسانم " دلم برای شما تنگ میشود "  از همه شما ممنونم که بخش بزرگی از زندگی من را ساختید، ممنون از شما ، عالی بودید و خدانگهدار

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۳۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰