loading
در حال بررسی درخواست شما
عظمتی که بر باد است
عظمتی که بر باد است

عظمتی که بر باد است

طبق صحبت های سایمون جردن و آلن اسمیت در مورد آرسنال پیش از بازی بزرگ روز یکشنبه مقابل منچسترسیتی، این تیم دور نمای حضور در چهار تیم اول را از دست خواهد داد و سلسله مراتب نزولی را طی می‌کند.

فصل قبل توپچی‌ها برای اولین بار از سال ١٩٩۶ که آرسن ونگر هدایت آرسنال را بر عهده گرفت، موفق به کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را پیدا نکردند.آنها در این فصل ۶ بازی از ده بازی خود در لیگ را با پیروزی پشت‌ سر گذاشته اند و در رتبه پنجم جدول قرار دارند، هم امتیاز با چلسی و ۹ امتیاز کمتر از صدرنشین جدول یعنی منچسترسیتی.


🔸 اما جردن مالک سابق باشگاه کریستال پالاس در برنامه زنده روز جمعه لیگ برتر انگلیس اسکای اسپرت گفت:"آرسنال در حال از دست دادن دورنمای حضور در چهار تیم بالای جدول است، که باید بخشی از آن باشند.من آرسن ونگر را بسیار تحسین می‌کنم و هر کسی دوران خودش را دارد و DNA باشگاه باید اندکی تغییر کند.آنها با ونگر از یک تیمی که مردم به خاطر بازی حوصله سربرشان مورد تمسخر قرارش می‌دادند، به تیمی که فوتبالی چشم نواز ارائه می‌دهد تبدیل شدند، که گاهی زیاده روی هم کردند حالا باید دوباره تغییر کنند.اکسیژن از باشگاه دور شده است و آرسنال به کسی مانند دیگو سیمئونه نیاز دارد تا بیاید و جان تازه ای به تیم تزریق کند و به بازیکنان درجه یک انگیزه بدهد، فکر نمی‌کنم آنها در حال حاضر چیزی که در گذشته بودند باشند."


🔸 اسمیت مهاجم سابق آرسنال با نظر جردن موافق است و می‌گوید:"آنها برزخ هستند. هوادران انتظار پیشرفت نسبت به فصل گذشته را ندارند، آنها همیشه یک بازی تا طغیان فاصله دارند.
آرسنال ابهت خود در تمدید قرارداد ها را از دست داده است؟! از نظر سطح فوتبال بازیکنان به آرسنال نگاه می‌اندازند و با خود می‌گویند 'این تیم دارد به کجا می‌رود؟ قرار است آنجا جام کسب کنم؟' به نظر می‌رسد آرسنال سلسله مراتب نزولی را طی می‌کند."
آرسنال بعد از پیروزی ٢-٠ سه سال پیش مقابل منچسترسیتی در اتحاد، دیگر در خانه مقابل ۵ رقیب سنتی بالای جدولی پیروز نشده است. اگرچه آنها اوایل این فصل در زمین چلسی موفق به تساوی شدند و اسمیت امیدوار است که بتوانند این عملکرد را تکرار کنند. او در این زمینه گفت:"این یک رویارویی مجذوب کننده در یکشنبه خواهد بود، شکلی که آرسن ونگر ترکیبش را انتخاب می‌کند و رویکردی که در پیش خواهند گرفت، امیدوارم مشابه با بازیشان مقابل چلسی در استمفوردبریج باشد، وقتی که همه ما از آمادگیشان و بازی بدون توپشان شگفت زده شدیم.

آن روز، سانچز و اوزیل در ترکیب اصلی نبودند و ایووبی و ولبک هر دو پشت سر لاکازت بازی کردند و این مطلوب آرسنال از آب درآمد.ولبک و ایووبی بسیار منضبط هستند و در کل مدت بازی بسته و باز می‌شدند و این چیزی است که سال‌ها پیش باید اتفاق می‌افتاد. آیا اوزیل و سانچز این فرمول را برهم می‌زنند؟ آیا آنها به اندازه کافی روان و مصمم بازی نمی‌کنند؟ احتمالا پاسخ این سوالات را در ١٠ دقیقه اول بازی روز یکشنبه خواهیم گرفت. عملکرد در استمفوردبریج الگویی بود برای رویکرد چگونه ظاهر شدن در بازی های بزرگ."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۲۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰