loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسنال با لاکازت
مصاحبه آرسنال با لاکازت

مصاحبه آرسنال با لاکازت

الکساندر لاکازت به عنوان دومین خرید ما در تابستان معرفی شد ( پس از کولاسیناچ) ما با الکساندر صحبت کوتاهی انجام دادیم درباره ی اینکه او چرا میخواست به آرسنال بیاید ، دنباله رو بودن راه تیری هانری به عنوان بازیکن الهام بخشش و دلایل موفقیتش در گل زنی



خب ، الکساندر تبریک میگم به شما، اینکه بازیکن آرسنال باشی چه حسی دارد ?

البته که من خیلی خوشحالم و افتخار میکنم چون آرسنال یک باشگاه افسانه ای است .در دوران کودکیم به لطف بازیکنان فرانسوی خوبی که در آرسنال بودند و مخصوصا تیری هانری من همیشه رویای بازی کردن در این تیم را داشتم و امروز به آرزویم رسیدم .

 


جدا از بازیکنان فرانسوی که بهش اشاره کردی ، چه چیز دیگه ای در آرسنال برای تو جذاب بود ?

صد در صد گذشته ی آرسنال . من باشگاه های با هویت و دارای پیشینه و تاریخ را دوست دارم و البته این حقیقت که این باشگاه یک مربی بزرگ دارد که برای مدت زیادی این باشگاه را در یک سطح بالا و خوب بصورت ثابت نگه داشته است .از طرف دیگر آرسنال چندین بازیکن فرانسوی دارد که کمک میکند من زودتر با شرایط جدیدم سازگار بشوم . از نظر من آرسنال بهترین فوتبال را در انگلیس بازی میکند و من واقعا دوست داشتم که به این تیم بیایم .



خب ، یکم بیشتر درباره خودت و مدل بازیت توضیح بده ، ما چه مدل بازی رو باید از تو انتظار داشته باشیم ؟

من وقتی فوتبال بازی میکنم دوست دارم از سرعتم برای صاحب توپ کردن هم تیمی هایم استفاده کنم ، البته که به عنوان یک مهاجم نوک دوست دارم گل بزنم ولی گل زدن همه ی هنر و توانایی من نیست. من یک فوتبال شناور و سرعتی را دوست دارم که تمام تیم با هم  درگیر آن باشند .

 

 

 فصل پیش تو در تبدیل موقعیت به گل در بین پیج لیگ معتبر اروپایی جایگاه دوم رو داشتی ، رمز موفقیتت در گلزنی چیه ؟

 قبل از همه چیز تو باید چند بازیکن خوب پشت سرت داشته باشی که بتونن توپ رو به خوبی به تو پاس بدند ، که منجر به موقعیت های خوب گلزنی میشه . هر موقع که من توپ رو به سمت چهارچوب دروازه حریف شوت میکنم باور دارم که میتوانم توپ رو درون دروازه قرار بدهم . من فقط بخاطر اینکه توپ رو در جلو دروازه دارم شوت نمیکنم .من همیشه سعی میکنم بهترین گزینه رو انتخاب کنم ، اگر لازم باشد پاس میدهم اگر لازم باشد شوت میکنم .در عین حال سعی میکنم آرامش خودم رو حفظ کنم .این توضیحاتی که دادم نتیجه ی سال ها تلاش و تمرین سخت است .

 



در پایان اگر صحبتی با طرفداران آرسنال دارید ما منتظریم تا بشنویم.

من میخواهم صد در صدم را در تک تک بازی هایی که برای آرسنال به میدان میروم به نمایش بگذارم .میخواهم نشان بدهم که برای این لباسی که به تن دارم ارزش قائلم و تمام تلاشم را میکنم تا با کمک به تیم آرسنال بتوانیم جام های متعددی را کسب کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰