loading
در حال بررسی درخواست شما
پالاس 3-0 آرسنال
پالاس 3-0 آرسنال

پالاس ۳-۰ آرسنال



جیمی کرگر بازیکنان آرسنال را "بزدل و ترسو" خطاب کرد. این صحبت ها بعد از شکست سنگین 3-0 آرسنال برابر پالاس زده شد.
با توجه به نتیجه به دست آمده هواداران آرسنال شعار میدادند " شما لیاقت پوشیدن لباس آرسنال را ندارید"
مدافع اسبق لیورپول در مورد بازی و نتیجه آن بهترین توصیف را درباره بازیکنان آرسنال دو سال پیش ، گریم سونس [کارشناس اسکای] ارائه داد.
او گفت آرسنال تیمی از دامادها است. اما ونگر از دخترش می خواهد یکی از آنها را به خانه بیاورد. جدی می گویم، خراب می کنند.ترسوها، از سختی ها شانه خالی می کنند‌. چه جور بازیکنانی هستند؟؟ از بالا تا پایین باشگاه مشکل دارد. ونگر از رفتن با ماندن صحبت میکند و بازیکنان مد نظر یعنی سانچز و اوزیل از زمان شروع مذاکرات هیچ چیز برای ارائه نداشتند. ما همیشه منتقد اوزیل بوده ایم و واقعا طرفدار او نیستیم اما سانچز چند وقتی است که به معنای واقعی کلمه "وحشتناک" است. آنها نشان میدهند که برای بستن قرارداد بازی نمیکنند. آنها بازی میکنند که باشگاه را ترک کنند.آنها به دستمزد خود فکر میکنند ، همه چیز در مورد پول است. عملکرد آنها بعد از شروع مذاکرات شرم آور بوده است. آنها باید ستارگان آرسنال باشند و برای آرسنال جام بیاورند ولی ابدا در این حد بازی نمیکنند و در این حد خوب نیستند.پ

هواداران آرسنال پیش از این برای عدم عثد قرارداد مجدد ونگر تلاش هایی کرده اند و جیمی کرگر معتقد است حالا بازیکنان هم به هواداران ملحق شده اند.

جیمی ، مفسر اسکای ادامه داد : بازیکنان در چهار بازی اخیر در سه بازی یک شکل بازی کردند. ( بد بازی کردند ) مردم دائما در مورد ونگر و عوض شدن او صحبت میکنند. آنها تغییر را میخواهند. حالا به نظر میرسد بازیکنان هم این تغییرات را میخواهند. من همیشه تحسین کننده ای برای آرسن ونگر بوده ام اما الان زمان تغییر است. باشگاه از بالا تا پایین در دستان ونگر است. او سال هاست که در باشگاه آرسنال است. اما الان همه باشگاه به این مشکل نگاه میکنند. مشکلی که حتی در زمین هم قابل مشاهده است. مدیریت در راس باشگاه. امروز آرسن ونگر میگوید در بین چهار تیم بودن برای آنها کافیست اما چیزی که آرسنال سال هاست نیازداد قهرمانی است نه قرارگیری بین چهار تیم برتر لیگ.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۲۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰