loading
در حال بررسی درخواست شما
پشت پرده‌ی کاهش دستمزد جک ولیشر چیست!؟
پشت پرده‌ی کاهش دستمزد جک ولیشر چیست!؟

پشت پرده‌ی کاهش دستمزد جک ولیشر چیست!؟

جک ویلشر برای تمدید قرارداد خود با آرسنال با کاهش 25 درصدی دستمزد مواجه شده است، که دلیل اصلی این کاهش دستمزد، ترس آرسنال از صعود نکردن به لیگ قهرمانان برای دومین فصل متوالی است.به نظر می رسد آرسنال نتوانند کار خود را در جمع چهار تیم بالای جدول تمام بکند و تنها راه رسیدن آنها به لیگ قهرمانان و جواز حضور در این رقابت ها، قهرمانی در لیگ اروپا است.

آرسنال پس از 19 فصل حضور مداوم در لیگ قهرمانان، فصل گذشته نتوانست جواز حضور در این رقابت ها را کسب بکند و این عدم حضور آرسنال در لیگ قهرمانان برای آنها 29 میلیون پوند ضرر در پی داشت، و حالا به نظر می رسد مسئولان آرسنال بر روی این پول برای پرداخت دستمزد بازیکنان گران قیمت خود حساب ویژه ای باز کرده اند.آرسنال بازیکنانی چون لاکازت، اوزیل، اوبامیانگ، ژاکا و میختاریان را در ترکیب دارند که دستمزد بالایی را دریافت می کنند. تا به امروز پیشنهاد اول آرسنال توسط ویلشر رد شده است و آرسنال هنوز پیشنهاد دومی را برای او در نظر نگرفته است، آنها می خواهند با کاهش دستمزد بازیکنان وفاداری مانند ویلشر، از ضررهای احتمالی جلوگیری بکنند.

با توجه به این موضوع جک ویلشر خواهان ماندن در آرسنال است اما اگر آرسنال پیشنهاد دوم خود را ارائه ندهد ممکن است ویلشر با پیشنهاد بهتری که اورتون حاضر است به او ارائه بدهد به این تیم آبی پوش بندر لیورپول منتقل بشود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Metro
بازدید: ۱,۲۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰