loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری پیش از بازی با سوانزی
کنفرانس خبری پیش از بازی با سوانزی

کنفرانس خبری پیش از بازی با سوانزی

🔸اخبار تیم برای شنبه؟
ترکیبی که برابر اورتون داشتیم، اینجا هم آماده هستند. هر بازیکنی که 3 شنبه بازی کرد هم آماده است.تنها بازیکنانی که برنگشته اند، موستافی و ولبک هستند.چمبرز یکشنبه به تمرینات تیم برگشت، اوسپینا شانس بازی برابر ستاره سرخ را دارد اما برای شنبه آماده نیست.


🔸بازی برابر نوریچ آماده سازی خوبی برای سوانزی بود؟
نوریچ خیلی خوب بازی کرد و ما برای ساختن شانس های مسلم گلزنی مشکل داشتیم و روی همین موضوع کار کردیم.ما با سرعت بالایمان برابر اورتون موقعیت های خوبی خلق کردیم پس تمرکزمان روی بالابردن سرعت بازی و ساختن موقعیت است.پس از گل هایی که برابر اورتون زدیم اعتماد به نفسمان افزایش پیدا کرد. باید کاملا متمرکز باشیم. این خیلی مهم است.


🔸درباره بازی اوزیل، لاکازت و سانچز کنار هم...
آنها میتوانند موقعیت خلق کنند و گل بزنند. اما عملکرد هجومیمان به عملکرد هافبک و دفاع بستگی خواهد داشت. در خانه سرعت پاس هایمان خیلی در ساختن موقعیت، موثر است.


🔸درباره عصبانیتی که آخر میتینگ سالیانه آرسنال برای سر چیپس کزویک اتفاق افتاد چه نظری دارید؟
همه باید باشگاه را حمایت کنند برای همین سخت است که درباره این موضوع نظری بدهم. فکر میکنم همه یک هدف داریم و آن موفقیت آرسنال است. فقط همین را میتوانم بگویم.


🔸نقش ثروت در فوتبال موفقیت را برای شما سخت کرده است؟
بله، سخت تر شده است. فقط در فوتبال اینطور نیست بلکه در جامعه همه همین نگرانی را دارند.امروزه 4 شرکت بزرگ، اقتصاد دنیا را زیر سلطه خود دارند. در فوتبال و جامعه مشکل تجمیع قدرت اقتصادی وجود دارد.

🔸آیا به ادی انکتیا در ادامه فصل شانسی خواهد رسید؟
او کماکان شانس بازی خواهد داشت.وقتی به نتایج تیم های پایه انگلیس و زیر 17 سال نگاه میکنیم میبینیم از وفتی به انگلیس آمدم اولین بار است که در سطوح مختلف تیم های پایه انگلیس، نتایج خوبی داریم.این یعنی کیفیت وجود دارد و قدم بعدی اضافه کردن این استعدادها به لیگ جزیره است. به عنوان مربی، نقشمان نسبت به 20 سال ضعیف تر شده است. برای بازی دادن به بازیکنان جوان باید قوی بود. این مشکلی است که انگلیس در سال های آینده با آن روبرو خواهد بود.به نظر من آخرین مرحله و همچنین سخت ترین مرحله پیشرفت یک بازیکن جوان، داشتن یک شانس است.


🔸آیا انکتیا در این فصل در تیم اول بازی خواهد کرد؟
اگر به پیشرفت ادامه دهد، حتما.میتوان فکر کرد چون 2 گل زده است آمادگی حضور در لیگ جزیره را دارد. حالا که آنجا 2 گل زده یعنی کیفیت دارد و باید از این کیفیت محافظت شود.


🔸درباره آینده تئو ولکات؟
نمیخواهم تئو از تیم برود. زمان بازی او در لیگ جزیره هم خواهد رسید.اگر از فصل پیش به دقایق بازی این بازیکنان نگاه کنید، به ارقام بزرگی برمیخورید.اما من به دلیل بازی در پنجشنبه و یکشنبه بعضی هفته ها، به سیستم چرخشی روی آوردم.در حال حاضر دقایق بازی او در لیگ جزیره کمتر از سایر رقابت هاست.

🔸آیا عملکرد برابر اورتون هر هفته باید بدست بیاید؟
دیگر هیچ جایی برای بازی بد نداریم چون چند نتیجه بد خارج از خانه بدست آوردیم. ما همیشه قابلیت بردن بازی را داریم اما باید رکورد بی نقص خانگیمان را حفظ کنیم.از بازی اورتون فهمیدیم بازی های خارج از خانه را میتوانیم ببریم و این خیلی مهم است.


🔸درباره اوزیل و سانچز...
مردم در حال زیر سوال بردن تعهد آنها به تیم و باشگاه هستند.من شکی در این موضوع ندارم و اتفاقات یکشنبه باور های مرا قوی تر هم کرد. چیزی که میخواهم این است که این عملکرد را هر هفته به نمایش بگذارند.


🔸آیا باید سهمیه ای برای استفاده از بازیکنان جوان در نظر گرفته شود تا به آنها هم شانسی برسد؟
من مخالف سهمیه هستم چون این مدل هیچ وقت کار نکرده است. به یاد دارم در برخی کشور ها مجبور بودند با 3 بازیکن زیر 21 سال بازی را شروع کنند و پس از 5 دقیقه به سرعت آنها را تعویض میکردند که مسخره است. من باور دارم باید جایگاه برای بازی کردن را بدست آورد و مربیان باید به اندازه کافی قوی باشند تا وقتی آنها شایستگی بازی دارند، به آنها بازی بدهند.


🔸آیا اوزیل به بهترین فرمش برگشته است؟
او متمرکز است و پر از انگیزه است پس باید بگویم بله. او مصدومیت زانو داشته است. مشکل جدی ای نبود ولی نمی شود فهمید چنین مشکل هایی چقدر به بازیکن آسیب میزند.


🔸آیا در انتهای فصل بازنگری ای درباره جایگاهتان خواهد شد؟
من 21 سال است که در این باشگاه هستم. فکر میکنم خوب کار کردم و ببینم هیئت مدیره درباره عملکرد من چه نظری میدهد. پس از آن خواهیم دید.خواسته من همیشه احترام به قرارداد بوده است.


🔸آیا بازی کردن لاکازت، اوزیل و سانچز در این تیم ادامه خواهد داشت؟
آنها برابر اورتون خوب بازی کردند و باید دوباره در روز شنبه مفید باشند.راه حل قطعی ای وجود ندارد و آنها شغلی دارند که در آن رقابت مهم است. آنها باید برای رسیدن به جایگاه خودشان تلاش کنند.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع :
بازدید: ۱,۳۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰