loading
در حال بررسی درخواست شما
 2-1 آرسنال میبرد و لاکازت اولین گل را بثمر می رساند
 2-1 آرسنال میبرد و لاکازت اولین گل را بثمر می رساند

۲-۱ آرسنال میبرد و لاکازت اولین گل را بثمر می رساند

آرسنال اگر می خواهد در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان حضور داشته باشد، باید قهرمان لیگ اروپا شود، اما تیم اسپانیایی که در فصل های گذشته در رقابت های اروپایی قدرتمند عمل کرده است و شکست دادن این تیم در مراحل حذفی بسیار دشوار است، در مسیر قهرمانی آنها قرار دارد.
بحث و گفتگوهای قبل این مسابقه، همه پیرامون جدا شدن ونگر در تابستان امسال از تیم آرسنال و گزینه های احتمالی جانشینی او بوده است، اما ونگر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی، تمام تلاش خود را انجام داد تا روی کارش متمرکز باشد.
ونگر پیش از این دیدار گفت: "این یک بازی در لیگ قهرمانان است، برای ما به مشابه یک جدال برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان است. هر دو تیم سابقه زیادی در لیگ قهرمانان اروپا دارند و به همین دلیل است که بازی را جدالی در حد و اندازه های لیگ قهرمانان می دانم.
ما باید نتیجه خوبی بدست بیاوریم، باید بهترین عملکرد خوب را داشته باشم و تا آنجا که ممکن است کار را در همین بازی تمام کنیم، آنها هیچ نقطه ضعف واقعی ای ندارند، آنها دردفاع کردن قوی هستند، آنها عملکرد هجومی ثابتی و محکمی دارند، پس ما نیاز به نشان دادن یک عملکرد بی نقص از خود داریم."


🔸اخبار تیم ها
مسوت اوزیل، پتر چک و جک ویلشر همگی روز چهارشنبه در تمرینات حضور داشتند، این سه نفر به همراه دفاع چپ تیم، سئاد کولاسیناچ در جریان برد 4-1 مقابل وستهام در لیگ برتر، به دلیل مصدومیت های جزئی تیم را همراهی نکرده بودند اما همگی برای حضور در بازی امشب آماده هستند.
اوزیل مریض بود، چک یک مصدومیت جزئی از ناحیه زانو داشت و ویلشر و کولاسیناچ هم بدلیل آسیب دیدگی مچ پا در بازی مقابل وستهام غایب بودند، محمد الننی در نیمه دوم بازی با وستهام با مصدومیت از ناحیه رباط مچ پا مواجه شد و با برانکارد به بیرون از زمین برده شد، اگر چه آرسنال امیدوار است که او بتواند در این فصل دوباره بازی کند.
هنریک میخیتاریان هم غایب بازی خواهد بود، او روز چهارشنبه به تمرینات بازگشت و اختصاصی تمرین کرد و اما به بازی امشب نخواهد رسید، او می تواند به بازی برگشت در مادرید که هفته آینده برگزار خواهد شد، برسد.
اینکه ونگر آخرین فصل خود را در باشگاه سپری می کند باعث شده تا بازیکنان و ونگر به دنبال قهرمانی اروپا باشند تا حسن ختام شکوهمندی برای دوره مربیگری 22 ساله ونگر باشد، خبر خوبی که به آرسنالی ها از اسپانیا شنیدند این بوده است که مهاجم سابق چلسی و کنونی اتلتیکو دیگو کاستا، از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و با وجود اینکه به لندن سفر کرده ولی احتمال اینکه بتواند در بازی امشب به میدان برود بسیار اندک است.
دو دفاع کنار اتلتیکو مادرید فیلیپه لوییز و خوانفران هم در بازی امشب غایب خواهند بود.


🔸پیش بینی چارلی نیکولاس
بالاخره ونگر خبر خروجش از تیم را مخابره کرد و شوک عظیمی به همگان وارد شد، ولی من گمان نمی کنم که توپچی ها در بازی امشب بتوانند عملکرد بی نظیری داشته باشند و بازی نزدیکی را پیش رو خواهیم داشت.
من فکر می کنم که قانونی که باعث شده تا توپچی ها نتوانند از اوبامیانگ استفاده کنند، واقعا عجیب است، الکساندر لاکازت شرایط خوب خود را بدست آورده و گلزنی هم انجام داده است ولی شاید هنوز به فکر این موضوع است که در نفل و انتقالات تابستانی بتواند به اتلتیکو ملحق شود.
اتلتیکو در دفاع کردن بسیار قدرتمند هستند و این موضوع برای من خوشایند است ولی خط دفاعی آرسنال، همچنان نامطمئن هستند و این موضوع نگران کننده است، اینکه چرا هنوز شکودران موستافی در ترکیب تیم حضور دارد، سوالی است که من نمی توانم به آن پاسخ بدهم، اما رقابت اصلی در جای دیگری است.
بین این دو تیم به غیر خط دفاعیشان، تفاوت زیادی وجود ندارد، آرسنال را در ورزشکاه خانگی بارها و بارها گلزنی کرده است ولی نگرانی اصلی من آن است که توپچی ها تمرکز خود را حفظ کنند به اتلتیکو اجازه ندهند تا به گل ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کنند.


🔹پیش بینی چارلی: 2-1 آرسنال، لاکازت اولین گل را بثمر می رساند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۹۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰