loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مفصل آرسن ونگر
مصاحبه مفصل آرسن ونگر

مصاحبه مفصل آرسن ونگر


نظرات ونگر در مورد پنالتی ها و اخراج ژاکا و حواشی بازی ...

آرسن ونگر که پایان بازی را از روی نیمکت نمیتوانست شاهد باشد با پنالتی سانچز که به گل تبدیل شد همه امیدهایش برای سه امتیاز زنده شد.

پنالتی برنلی ...
من صحنه را دیدم و به نظرم خطا نبود ، شاید هم بود! نمیدانم

پنالتی آرسنال و اخراج ژاکا ...
پنالتی آرسنال را از طریق تلویزیون دیدم. فکر میکنم هم پنالتی بود هم کارت قرمز داشت. در مورد کارت قرمز ژاکا، واقعا باید دوباره آن صحنه را ببینم. آنچه به نظر میرسید ( از شنیده ها ) خطای او کارت قرمز داشت و  ژاکا باید مراقب رفتارش باشد. او باید بازی خود را کنترل کند و با کارت هایش کل تیم را تنبیه نکند. ما هرگز هافبک هایمان را برای تکل های زمینی و خشن تشویق نمیکنیم. به آنها میگوییم ایستاده بازی کنید و چنین خطاهایی انجام ندهید. اگر تکل بدی انجام شده، پس کارت قرمز طبیعی است.


از ژاکا ناامید شدید ...
بله ! و دلیل ناامیدی من این بود که باید بقیه بازی را با 10 نفر بازی کنیم.

Jon Moss امسال دوبار ژاکا را اخراج کرده است...
دو کارت قرمز و چهار پنالتی که ضد ما گرفته شده است.ما کار را برای خود مشکل کردیم!

قرار دادن شما روی صندلی تماشاگران...
من نفهمیدم ! اگر قرار بود به صندلی تماشاگران بروم پس باید از تونل اجازه دیدن بازی را میداشتم اگر قرار بود اخراج شوم باید بهم میگفتند. در نهایت به داخل رفتم و از تلویزیون بازی را دیدم.

پشیمان هستید ...
در مورد همه چیز پشیمان هستم. باید خفه میشدم به داخل میرفتم و بعد هم به خانه میرفتم !!! اساسا بابت آن اتفاقت عذر خواهی میکنم. ( ونگر دقیقا از جمله I should have shut up استفاده کرده است ، که ظاهرا از روی عصبانیت این حرف ها را زده )

صحبت با داور چهارم ...
نه ! هنوز با او صحبت نکردم.  کنفرانس خبری داشتم و باید به آن میرسیدم. من چیز بدی به او نگفتم حرف هایی زدم که هرروز در فوتبال آنها را میشنوید.
در مجموع شما از 10 باری که این حرف ها را میزنید 9 بارش از نیمکت جدایت نمیکنند. اما من باید کاملا خفه خون میگیرفتم ( I should have shut up completely ) من در کل بازی از همیشه آرامتر بودم. فقط دو یا سه دقیقه آخر بازی کمی آرامش خودم را از دست دادم.

نتیجه گیری شما از بازی ...
بازی بسیار سختی بود. در برابر تیمی بازی میکردیم که بازی را برای ما دشوار کرد. ما باید صبور میبودیم، آنها سعی میکردند با بازی مستقیم مدافعان ما را به اشتباه بیاندازند. بازی 1-0 بود و ده نفره شدن ما بازی را برای ما سخت تر کرد. با اینکه آنها نمیتوانستند خیلی موقعیت درست کنند اما همچنان به نظر خطرناک میآمدند. بعد از پنالتی که آنها به دست آوردند تقریبا امیدی به پیروزی نداشتم ، دو دقیقه زمان داشتیم و 10 نفری باید برابر 11 نفر بازی میکردیم. اما تیم ما نشان داد از چه کیفیتی برخوردار است.

پیروزی در هفته ای که رقبا متوقف شدند...
این بازی برای ما بسیار مهم بود. من فکر میکنم الان آنچه برای ما مهم است به پیش رفتن با همین روند است. مهم است که به جدول هم نگاهی داشته باشیم  اما باید راه خود را با قدرت برویم همانطور که بعد از دوشکست شروع کردیم.

نوع پنالتی زدن الکسیس سانچز...
باحال بود !!!! خیلی باحال بود !!!!!!

این اولین پنالتی بود که سانچز برای آرسنال میزد...
او قبلا برای ما پنالتی خراب کرده بود! او اولین پنالتی زن آرسنال نیست! الیویه ژیرو اولین پنالتی زن تیم ماست. سانچز دومین پنالتی زن ماست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰