loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 1 - 2 چلسی
آرسنال 1 - 2 چلسی

آرسنال ۱ - ۲ چلسی

دو تیم آرسنال و چلسی بعد از برد های پر گل خودشان در بازی های میان هفته در استادیوم امارات به مصاف هم رفتند تا حساس ترین بازی هفته 6ام لیگ جزیره شروع کننده این هفته باشد.

ترکیب تیم آرسنال : مانونه - جنکینسون - کوشلنی - ورمالن - گیبس - آرتتا - دیابی - رمزی - کازورلا - پودولسکی - ژروینیو


ترکیب تیم چلسی : چک - ایوانوویچ - لوییز - تری - کول - میکل - رامیرس - اسکار - هازارد - ماتا - تورس


نیمه اول : 

بازی آرام و کم موقعیت آغاز شد.

دو تیم تک و توک موقعیت ها و شوت های نه چندان خطرناک داشتند و درواقع اولین اتفاق مهم بازی تعویض زود هنگام برای آرسنال بود!

در دقیقه 16 چمبرلین به جای دیابی وارد میدان شد که دلیل آن به احتمال زیاد مصدومیت بود!

3 دقیقه بعد اولین گل بازی روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید.

خوان ماتا توپ را ارسال کرد و تورس روی اشتباه کوشلنی با ضربه ناگهانی و پای راست خود دروازه آرسنال را باز کرد.

2دقیقه بعد باز هم چلسی روی یک موقعیت ضد حمله خطرناک صاحب موقعیتی تک به تک شد که تورس خواست از مانونه عبور کند که کوشلنی خود را رساند و بدون خطا در حالی که تورس سرنگون شد توپ را گرفت تا اشتباه خود را جبران کند.

بازی در دقایقی بیشتر در اختیار آرسنال و در دقایقی هم در اختیار چلسی بود ولی کماکان دروازه ها دچار تهدید زیادی نمی شد و شوت های زده شده راه به جایی نمی برد.
آرسنال هم از کرنر های بدست آمده استفاده نکرد.

تا اینکه در 3دقیقه مانده به پایان این نیمه چمبرلین در سمت راست توپی را دریافت کرد و پاس در عرض زیبایی را برای ژروینیو در محوطه جریمه مهیا کرد. ژروینیو هم قدر این توپ را دانست و با یک استوپ و چرخش زیبا بدون تعلل ضربه زیبای خود را به طاق دروازه پیتر چک چسباند تا توپچی ها بازنده به رختکن نروند.

در 3دقیقه وقت اضافه نیمه اول هم چلسی دو موقعیت داشت که شوت اسکار و تورس به بیرون رفت تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.


نیمه دوم : 

در همان شروع نیمه داوید لوییز با دایوی  به قصد گرفتن پنالتی خود را به زمین انداخت که داور به درستی او را با کارت زرد جریمه کرد.

2دقیقه بعد گیبس پودولسکی را در شرایطی خوب راه انداخت و پاس در عرض پودولسکی بلوکه شد و توپ به کازورلا رسید و شوت سر ضرب کازورلا به بیرون رفت.

3دقیقه بعد ورمالن روی اشتباه خود در پاس اشتباه جا ماند و خطا کرد تا این کاشته هم همانند گل اول چلسی با ضربه ماتا به سمت دروازه فرستاده شود و با اشتباه کوشلنی مستقیم وارد دروازه شود.

چند دقیقه بعد آرسنال که توپ و میدان را در اختیار گرفته بود با ضربه سر زیبای پودولسکی می رفت به گل برسد اما این پیتر چک بود که به شکلی باور نکردنی با کف دست خود توپ را برگشت داد و توپ به رمزی رسید و شوت او هم با فاصله به بیرون رفت.

در دقیقه 65 ونگر دست به دو تعویض زد و همانند بازی با سیتی ولکات و ژیرو وارد میدان شدند و رمزی و پودولسکی به بیرون رفتند.

چند دقیقه بعد اولین موقعیت برای ژیرو پیش آمد و ضربه پای چپ او میرفت که وارد دروازه شود که این بار هم چک مانع گلزنی شد و توپ را میلیمتری به کرنر فرستاد.

10دقیقه بعد در سمت چپ کاشته ای برای آرسنال گرفته شد و سانتر کازورلا با ضربه سر کوشلنی و به شکل خطرناکی به تیر عمودی دروازه خورد تا این بار هم چلسی با خوش شانسی محض دروازه اش بسته بماند.

 چند دقیقه بعد ژروینیو توپ را به کازورلا رساند و شوت پای چپ و سر ضرب کازورلا به اختلاف کم به بیرون رفت.

در دقیقه 90 بازی هم بدشانسی های آرسنال تکمیل شد و ژیرو که روی پاس چمبرلین صاحب موقعیت خوبی شده بود با یک دریبل ضربه خود را به سمت دروازه زد که توپ به تور کناری دروازه خورد.

4دقیقه وقت اضافه گرفته شد و چلسی به خوبی بازی را کنترل کرد و موقعیت داشت تا گل سوم را بزند.

در نهایت بازی با برتری 2 بر 1 چلسی خاتمه یافت تا اولین باخت آرسنال در این فصل رقم بخورد. نتیجه ای که توپچی ها زیاد مستحق آن نبودند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۸
به قلم شهریار بزرگمهر
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۴۸۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰