loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2 - 1 آستون ویلا
آرسنال 2 - 1 آستون ویلا

آرسنال ۲ - ۱ آستون ویلا




در این بازی که راس ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه امارات آغاز شد آرسنال با نفرات زیر در میدان حاضر شد:

شزنی - مونرئال - ورمالن© - مرتساکر - جنکینسون - آرتتا - دیابی - ویلشر - کازورلا - ولکات و ژیرو

نیمه اول:

آرسنال از همان شروع نیمه بر بازی احاطه داشت. دقایقی از بازی نگذشته بود که نخستین موقعیت آرسنال روی همکاری عالی ژیرو با ویلشر شکل گرفت و ویلشر در زاویه ای بسته با گوزان دروازبان ویلا تک به تک شد که ضربه پای چپ وی توسط گوزان برگشت داده شد. اما حملات آرسنال ادامه داشت تا در نهایت دروازه ویلا گشوده شد. در دقیقه 6 بازی کازورلا روی پاس ویلشر صاحب توپ شد که شوت نخست وی توسط مدافع ویلا برگشت داده شد اما مجدداً توپ زیر پای هافبک اسپانیایی توپچی ها قرار گرفت و وی اینبار با یک ضربه دقیق دروازه گوزان را فرو ریخت. در دقایق بعد از گل نیز حملات آرسنال ادامه داشت اما موقعیت جدی شکل نگرفت.

بازی روند متعادل تری به خود گرفت تا در دقیقه 25 ویلا توانست نخستین موقعیت جدی خود را خلق کند. وایمن هافبک جوان آستون ویلا از فضای خالی ایجاد شده پشت سر مونرئال استفاده کرده و توپ را تا نزدیکی دروازه آرسنال پیش برد و پاس خوبی را برای انزوگبیا مهیا کرد که ضربه وی توسط شزنی برگشت داده شد و بعد از آن مرتسکار و ورمالن به کمک یکدیگر مانع از باز شدن دروازه شدند. چند دقیقه بعد آرسنال پاسخ این حمله را داد. آبو دیابی یک دو خوبی را با ژیرو انجام داد و پاس خوبی را برای ولکات مهیا کرد که ضربه بغل پای چپ فنی وی با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه باز هم روی یک دوی خوب ژیرو با کازورلا آرسنال صاحب موقعیت خوب دیگری شد که ضربه ژیرو از زاویه تقریباً بسته توسط گوزان برگشت داده شد و در ادامه ژیرو نتوانست از توپ برگشتی نیز استفاده کند و ضربه وی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه حملات آرسنال ادامه داشت اما نتوانست دروازه ویلا را باز کند و بازی در ین نیمه با همان نتیجه 1-0 به سود توپچی ها به پایان رسید.

نیمه دوم:

در همان شروع نیمه دوم آستون ویلا موقعیت نسبتاً خوبی روی ضربه کرنر داشت که ضربه سر بازیکن این تیم از بالای دروازه به بیرون رفت. پس از آن مجدداً فشار حملات آرسنال آغاز شد و طی یک دوی زیبایی که ژیرو با سانتی کازورلا انجام داد صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه بی دقت وی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 61 نخستین تعویض آرسنال صورت گرفت که طی آن آرون رمزی به جای آبو دیابی که مصدوم به نظر می رسید وارد میدان شد.

دقایقی بعد روی حرکت خوب جنکینسون و سانتر خطرناک وی ژیرو تا آستانه باز کردن دروازه رفت اما وی هرچه تلاش کرد نتوانست خود را به توپ برساند و توپ عرض زمین را طی کرد. در حالی که آرسنال در حال فشار بر روی دروازه حریف بود روی یک غافلگیری دروازه خود را باز شده دید. در حالی که آرسنال صاحب موقعیت کرنر بود بازیکنان ویلا توپ را برگشت دادند و با ضربه ای بلند توپ را به زمین ارسنال فرستاند ، ضربه سر جنکینسون به وایمن رسید و او توپ را تو جلوی محوطه آرسنال حمل کرد و شوت خود را زد که توپ با عکس العمل ضعیفی از شزنی وارد دروازه شد.

پس از آن آرسنال تعویض دیگری انجام داد و طی آن لوکاس پودولسکی به جای کارل جنکینسون وارد میدان شد تا آرسنال سراسر حمله شود. طی کرنری خوبی که ولکات زد ، ژیرو ضربه سر محکمی را روانه دروازه ویلا کرد که گوزان به کمک تیر دروازه توپ را راهی کرنر کرد. باز هم تئو توپ را روی دروازه فرستاد و این بار مرتساکر ضربه سر را زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 85 آرسنال بار دیگر توانست از حریف پیش بیافتد. روی پاس عالی ویلشر ناچو مونرئال از جناح چپ صاحب توپ شد که پاس دقیق وی به کازورلا رسید تا این هافبک ریز نقش خود و تیمش را با ضربه دقیق دیگری دو گله کند. پس از گل دو تیم حملات جسته و گریخته ای رو روی دروازه یکدیگر داشتند اما نتوانستند به توفیقی دست یابند. در دقایق پایانی ونگر دست به تعویض سوم خود زد و طی آن کوشلنی را به جای ولکات به میدان فرستاد تا آرسنال چند دقیقه باقی مانده را نیز پشت سر بگذارد و با همان نتیجه 2-1 ، 3 امتیاز حیاتی این دیدار را از آن خود کند.     

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۰۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰