loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 - 3 فولام
آرسنال 3 - 3 فولام

آرسنال ۳ - ۳ فولام



در این دیدار که در راس ساعت 18:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه امارات لندن آغاز شد آرسنال با نفرات زیر در میدان حاضر شد:

مانونه - ورمالن© - کوشلنی - مرتساکر -سانیا -آرتتا - کوکلن - کازورلا - پودولسکی - ولکات - ژیرو

مارتین یول سرمربی فولام نیز تیم خود را با این نفرات روانه میدان کرد:

مارک شوارتزر - ریسه - هانگلند© - هیـوز - ریــتر - کریس برد - سیدول - ریچاردسون - اشکان دژاگه - برایان روئیز - برباتوف

نیمه اول:

آرسنالی ها برای اولین گل خود خیلی منتظر نماندند. در دقیقه 11 بازی بود که روی کرنری که تئو ولکات از سمت راست به روی دروازه ارسال کرد اولیویه ژیرو با یک ضربه سر محکم دروازه مارک شوارتزر را باز کرد. ده دقیقه بعد آرسنال به گل دوم رسید. پاسی که کازورلا برای ولکات فرستاده بود با دخالت ریسه منحرف شد و در موقعیتی مناسب به آرتتا رسید که وی با یک پاس حساب شده توپ را به پودولسکی رساند که مهاجم آلمانی توپچی ها با یک ضربه بیرون پا دروازه فولام را برای بار دوم فروریخت.

تنها چند دقیقه گذشته بود که فولام توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند. روی کرنری که برایان روئیز از سمت چپ ارسال کرد ، دیمیتار برباتوف بدون هیچ مزاحمتی به هوا بلند شد و با ضربه سری دقیق دروازه مانونه را گشود. اما این پایان کار نبود و فولام در همان نیمه اول کار را به تساوی کشاند. روی جا ماندن ورمالن و عدم پوشش مناسب از پودولسکی فضای خوبی در سمت چپ زمین برای برباتوف ایجاد شد و وی با ارسال سانتی دقیق به روی دروازه ، کاسانیکلیچ تازه وارد را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن به گوشه دروازه آرسنال رفت و مانونه نیز به هر طریق نتوانست مانع از ورود این توپ به درون دروازه شود.

در آخرین ثانیه های بازی فولام این شانس را داشت تا پیروز به رختکن برود. روی ارسال خوبی که کاسانیکلیچ به روی دروازه داشت و در حالی که دروازه آرسنال خالی از دوازبان شده بود توپ داشت در مقابل پای برباتوف قرار می گرفت که با تکل به موقعی که مرتساکر زد توپ را به کرنر فرستاد و مانع از بازشدن دروازه برای سومین بار شد. بازی در این نیمه در نهایت با نتیجه 2-2 به اتمام رسید.

نیمه دوم:

نیمه دوم متعادل آغاز شد. بعد از دقایقی روی یک دوی تماشایی ولکات با ژیرو ، تئو صاحب موقعیتی شد که ضربه فنی را به توپ زد که با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 66 بازی بود که روی خطای ناشیانه آرتتا به روی روئیز فولام صاحب یک ضربه پنالتی شد که برباتوف با خونسردی هرچه تمام تر توپ رو وارد دروازه کرد. آرسنال نیز سریعا این گل را پاسخ داد. روی پاس کازورلا برای ژیرو وی در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که ضربه وی با بد شانسی به تیر دروازه خورد و برگشت آن در اختیار ولکات قرار گرفت. تئو توپ را بدون معطلی روی دروازه فرستاد تا باز هم ژیرو با یک ضربه سر فوق العاده دروازه شوارتزر را باز کند.

در ادامه روی یک ضد حمله فولام موقعیت خوبی داشت که با تکل فوق العاده کوشلنی موقعیت از برباتوف گرفته شد. در دقیقه 80 آرسنال روی حرکت انفرادی ژیرو موقعیت خوبی برای گلزنی داشت. ژیرو توپ گیری خوبی انجام داد و شوت بسیار محکمی را روانه دروازه شوارتزر کرد که این دروازبان استرالیایی با عکس العملی عالی توپ را به کرنر فرستاد. در آخرین دقیقه از وقت معمول بازی ارسنال موقعیت دیگری داشت. باکاری سانیا از جناح راست توپ را به روی دروازه فرستاد که ضربه سر ژیرو اینبار دقیق نبود و راهی به چهارچوب نیافت.

اما در آخرین ثانیه های بازی آرسنال صاحب ضربه پنالتی شد. آرشاوین تازه وارد از سمت چپ نفوذ کرده و توپ را به روی دروازه سانتر کرد که توپ به دستان ریتر مدافع راست فولام برخورد کرد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. میکل آرتتا پشت این توپ سرنوشت ساز ایستاد. آرتتا ضربه نه چندان خوبی را به توپ زد و مارک شوارتزر که جهت توپ را به درستی تشخیص داده بود توانست این پنالتی را دفع کند. بازی در نهایت با نتیجه 3-3 به اتمام رسید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۹۳۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰