loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3-1 وستهم ، اولین پیروزی امری
آرسنال 3-1 وستهم ، اولین پیروزی امری

آرسنال ۳-۱ وستهم ، اولین پیروزی امری

وستهام احساس می‌کرد با عملکرد خوب خود مستحق پیروزی است به صورتی که در دقیقه  ۲۵ بازی مارکو آرناتوویچ توانست با یک گل از حریف جلو بیافتد. تنها ۵ دقیقه بعد از  آن ناچو مونرئال توانست بازی را مساوی کند. در دقیقه ۷۰ بازی لاکازت  توانست گل برتری آرسنال را به ثمر برساند.

دنی ولبک  بعد از یک غیبت طولانی مدت در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده توانست از فضایی که در اختیار داشت روی پاس هکتور بیرین گل سوم آرسنال را به ثمر برساند.

🔻در بازی چه گذشت؟

آرسنال در اوایل بازی می توانست به برتری دست یابد اما در دقیقه ۱۲ بازی ضربه سر آرون رمزی توسط کمک داور آفساید اعلام شد.
اما این وستهام بود که توانست با عملکرد خوب فیلیپ آندرسون پشت محوطه جریمه آرسنال در دقیقه ۲۵ بازی به گل برسد این بازیکن توانست مارکو آرناتوویچ صاحب توپ کنند و این مهاجم با یک کنترل مناسب و شوت خوب توانست به گل برسد.

اما این برتری مدت زمان زیادی طول نکشید میخیتاریان توانست با فرار خوب بریین از سمت راست مونریال را پیدا کند و این بازیکن با هوشمندی دروازه فابیانسکی را باز کرد.
در نیمه دوم فابیانسکی با واکنش‌های خوب خود توانست دروازه وستهام را محافظت کند اما با شانس خوب آرسنال در دقیقه ۷۰ لاکازت  توانست از اشتباه دفاع  استفاده کند و گل دوم و برتری آرسنال را به ثمر برساند.
تعویض دنی ولبک پیروزی برای امری رو تکمیل کرد این بازیکن با استفاده از فضای مناسبی که در اختیار داشت با پاس بیرین گل سوم آرسنال را به ثمر برساند و اولین سه امتیاز این فصل را به امری هدیه کند.

🔻آیا VAR نیاز است؟

شاید اشتباهات زیادی را در این بازی دیدیم مانند اینکه ضربه آزاد میخیتاریان  در دقیقه ۴۳ بازی می‌توانست خطای هند تشخیص داده شود اما توسط داور گراهام اسکات برخورد توپ به دست خطا نبود یا در دقیقه ۷۹ بازی توسط فابیان به نظر می رسید در این صحنه ولبک را در محوطه جریمه با دست کنترل کرده است و به روی زمین انداخت  اما داور دستور ادامه کار دارد.
هفته آینده آرسنال به کاردیف سفر خواهد کرد.

📑 گزارش بازی از اسکای اسپورت.

📑 به قلم میلاد بهرام - مجله آرسنال
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۰۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰