loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3-2 بورنموث
آرسنال 3-2 بورنموث

آرسنال ۳-۲ بورنموث

آرسنال برای دومین بار در تاریخ لیگ برتر در دقیقه اول بازی گل خورده و گل برتری را در دقیقه 90 به ثمر رساند. مرتبه قبلی آرسنال مقابل فولام در آگوست 2007 این کار را انجام داده بود. شاگردان میکل آرتتا به طور کامل بر توپ و بازی مقابل تیم انتهای جدولی بورنموث، تسلط داشتند، ۸۰ درصد مالکیت توپ و در مجموع ۳۰ شوت به سمت دروازه حریف زدند. بازی در ورزشگاه امارات با شوک گل دقیقه اول توسط فیلیپ بیلینگ برای گیلاس‌ها آغاز شد اما با ضربه سر مارکو سنزی از یک کرنر اختلاف برای تیم مهمان به عدد ۲ رسید. لحظات باورنکردنی برای طرفداران آرسنال آیا نیاز به معجزه داریم؟


اما تیم جوان آرسنال ناامید نشد، زیرا آن‌ها بازی را با دو گل در هفت دقیقه پس از حدود سپری شدن ۶۰ دقیقه از مسابقه مساوی کردند. هر دو گل توسط بازیکنانی به ثمر رسید که کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد، زیرا توماس پارتی با ضربه سر‌ امیل اسمیت رو، قبل از اینکه وایت گل تساوی را روی ارسال نلسون به ثمر برساند، مقابل تیرک دروازه بورنموث قرار گرفت و با یک شوت مطمئن گل اول را به ثمر رساند.

شاید جالب باشد بدانید که بن وایت در 69ــمین بازی خود، اولین گلش برای آرسنال را به ثمر رساند. طولانی ترین انتظار برای گلزنی یک بازیکن آرسنال برای این باشگاه پس از یوهان ژورو در فوریه 2011 (102ــمین حضور مقابل نیوکاسل).

و در حالی که آرسنال به دنبال پیروزی بود، نلسون با آخرین ضربه بازی توپ را به دروازه نتو سنجاق کرد، با حفظ برتری ۵ امتیازی توپچی‌ها در بالای جدول، جو بی‌نظیری در امارات ایجاد شد.

آرسنال 3-2 بورنموث

طرفداران در امارات مات و مبهوت شده بودند اما تماشاگران میزبان نیز تیم خود را تشویق کردند.

ریس نلسون بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر این فصل به‌عنوان بازیکن تعویضی بر روی گل‌ها تاثیرگذار بوده است (5 – 3 گل، 2 پاس گل).

میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در پاسخ به این که آیا او به سرنوشت اعتقاد دارد یا خیر. پاسخ او این بود: "بله، دارم. مطمئناً می‌توانید دلیل آن را ببینید."

چون همه چیز برای آرسنال به هم ریخته بود. دو گل در خانه مقابل بورنموث خوردند، سه مهاجم نوک آن‌ها مصدوم شدند.

گابریل مارتینلی در نقشی که هرگز در این فصل بازی نکرده بود، در اوج بازی می‌کرد. ‌امیل اسمیت رو بعد از یک دوره مصدومیت طولانی مجبور شد یک ساعت بازی کند.
اما اسلحه مرگبار آرتتا، نلسون بود که از ماه اکتبر تقریباً به میدان نرفته بود. ریس نلسون با یک نمایش درخشان شامل یک پاس گل و گل پیروزی بخش در ثانیه آخر بازی فرشته نجات توپچی‌ها بود.

آرسنال در این فصل بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر هنگامی که از حریفش عقب افتاده، امتیاز کسب کرده است (15)


آرتتا اضافه کرد:
"این احتمالاً هیجان انگیزترین و احساسی‌ترین لحظه‌ای بود که با هم زندگی کردیم. " او گفت: "سفری که با هم داشتیم و اینکه هواداران و تیم در کنار هم هستند و لحظه مهمی که امروز داشتیم، بسیار خاص بود."
" از همان ثانیه اول بازی دیوانه‌وار بود طبق شرایطی که میدانستیم آن‌ها چه کار‌هایی می‌توانند انجام دهند با این حال خیلی ضعیف دفاع کردیم."

آرسنال 3-2 بورنموثآرسنال 3-2 بورنموث

آرسنال 3-2 بورنموثآرسنال 3-2 بورنموث

بهترین بازیکن آرسنال مقابل بورنموث از نگاه رسانه های مختلف به ترتیب زیر است :

 

هواداران : نلسون

سوفااسکور : نلسون

هواسکورد : نلسون

بی‌بی‌سی : نلسون

فوت موب : پارتی

اسکای : پارتی

سایت لیگ برتر : بن وایت

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۰۱:۰۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۵۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰