loading
در حال بررسی درخواست شما
آیا این فصل آخر آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال است ؟
آیا این فصل آخر آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال است ؟

آیا این فصل آخر آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال است ؟

گری نویل معتقد است آرسن ونگر در تابستان آرسنال را ترک خواهد کرد، و جیمی کرگر هم می‌گوید با آمدن اوبامیانگ لاکازت هم با ونگر خواهد رفت!

جیمی کرگر بازیکن پیشین لیورپول معتقد است از آنجا که آمدن پیر امریک اوبامیانگ آینده لاکازت را در آرسنال به خطر می‌اندازد، او ممکن است آرسنال را ترک کند و گری نویل بازیکن سابق منچستر هم می‌گوید آرسن ونگر ممکن است به عنوان سرمربی فصل آینده در باشگاه نباشد.

گری نویل این احتمالات را در نظر می‌گیرد که ونگر در پایان فصل درحالی از سمت خود استعفا دهد که ١٢ ماه به قراردادش مانده باشد.کارشناس اسکای اسپرت همچنین بر این باور است که حضور اوبامیانگ در باشگاه نشانه این است که ونگر در حال از دست دادن کنترل خود بر روی باشگاه است.

هر چند آرسنال در زمین بازی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، اما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسیار موفق بوده اند. سه بازیکن با مجموع ۶١.٨ میلیون پوند به تیم اضافه شده اند، درحالی که با فروش چهار بازیکن ۵٠ میلیون پوند بدست آورده اند.
اوبامیانگ و میختاریان از ورودی های شاخص این پنجره هستند، اما کرگر این احتمال را در نظر می‌گیرد که این دو هم بازی سابق نتوانند به‌ خوبی با لاکازت هماهنگ شوند.

جیمی کرگر در این مورد گفت:"هر چقدر سعی می‌کنم نمی‌توانم تصور کنم که اوبامیانگ و لاکازت بتوانند با هم هماهنگ شوند، اصلا چنین امکانی وجود ندارد. جفت آنها مهاجم داخل محوطه هستند.فکر می‌کنم اوبامیانگ تنها یک گل خارج از محوطه برای دورتموند به ثمر رسانده باشد، این موضوع اصلا اشکالی ندارد اما نشان می‌دهد که او یک مهاجم هدف در محوطه جریمه است، دقیقا مثل لاکازت.در واقع می‌توانم خروج لاکازت در آخر فصل را تصور کنم، اما یک انتقال به یک تیم بزرگ.وقتی به وضعیت هجومی آرسنال توجه می‌کنید، همچنان می‌بینید که در یک سر دیگر زمین مشکلاتشان رفع نشده است."

کرگر همچنین این موضوع را مطرح می‌کند که این دو ورودی بزرگ آرسنال از دورتموند و منچستريونايتد، نشان دهنده یک تغییر رویکرد اساسی برای آرسن ونگر و باشگاه است، او در ادامه گفت:"این ها واقعا خریدهایی نيستند که به سبک و سیاق ونگر باشند. اوبامیانگ ٢٨ و مخیتاریان ٢٩ ساله است. عمدتا این کاری نیست که ونگر انجام دهد.در حال حاضر یک مرد در پشت صحنه از دورتموند وجود دارد (اشاره به اسون میسلینتات)، و این دو بازیکن هم در واقع دورتموندی هستند.آیا این آخرین پرتاب تاسِ ونگر برای ماندن در چهار تیم برتر و نگه داشتن شغلش است، یا قدرت در آرسنال در حال جابجایی است؟ من که فکر می‌کنم دومی درست باشد.اگر مقابل تاتنهام در ومبلی شکست بخورند، شانس آنها برای قرار گرفتن بین ۴ تیم به پایان خواهد رسید.عدم راهیابی به لیگ قهرمانان برای دومین سال پیاپی، پایان دنیا نخواهد بود اما به شخصیت این تیم بزرگ ضربه شدیدی خواهد زد."


انتقال اوبامیانگ به آرسنال در مقایسه با دیگر انتقالات واقعا ساده بود، بدون هیچ رقیب دیگری که این بازیکن را از چنگ توپچی‌ها در آورد. بنابر نظر گری نویل، این انتقال بدون دلیل رخ نداده است. او در این مورد گفت:"هیچکس در یک وضعیت بی رقیب بر سر چنین بازیکنی با چنین مبلغی قرار نمی‌گیرد، وقتی به این فکر می‌کنم که سیتی به یک مهاجم جدید نیاز داشت و به دنبال سانچز بود و چلسی به دنبال ژیرو. یونایتد هم با سانچز قرارداد امضا کرد اما هیچکدامشان به اوبامیانگ لینک نشدند.
به کلوپ فکر می‌کنید، که اوبامیانگ را به دورتموند آورد، و یک جایگزین برای فیرمینو نیاز داشت. اما نام هیچ باشگاه دیگری برای اوبامیانگ وسط نیامد."

پس این نشانه ایست بر نزدیک شدن پایان دوران ونگر؟! با یادآوری سر الکس فرگوسن و 'افتضاحی' که بعد از اعلام خبر بازنشستگی اش به پا شد، نویل این نظریه را مطرح می‌کند که سرمربی فرانسوی در حال جمع کردن وسایلش است. او در مورد این موضوع گفت:"فکر می‌کنم این وضعیتی باشد که آنها می‌گویند 'ما به تو یک قرارداد دو ساله پیشنهاد می‌کنیم' با این کار به مدت ١٨ ماه هیچ سوالی در این زمینه مطرح نمی‌شود.

اما این تابستان، وقتی هیچکسی انتظارش را ندارد، صبح از خواب بلند می‌شویم و می‌بینم که او می‌گوید 'من به عنوان سرمربی آرسنال از سمتم استعفا میدهم.' این واقعیت است، می‌دانم که همینطور خواهد شد زیرا نمی‌تواند به کسی بگوید که دارد این کار را انجام می‌دهد، درست مثل سر الکس فرگوسن.بنابراین فکر میکنم این آخرین فصل آرسن ونگر در آرسنال باشد و کسی که قرارداد دو ساله دارد به این شکل خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۵۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰