loading
در حال بررسی درخواست شما
امروز یک ترکیب عالی نشان دادیم
امروز یک ترکیب عالی نشان دادیم

امروز یک ترکیب عالی نشان دادیم



درباره نتیجه...
ویگان بازی را به خوبی شروع کرد و موقعیت های خطرناکی ایجاد کرد و در شروع ما را سورپرایز کرد . بعد از 15 دقیقه ابتدایی توانستیم بازی را کنترل کنیم و هیچ گاه این کنترل را از دست ندادیم . شاید فقط در پنج دقیقه نخست نیمه دوم . اما روی هم رفته یک عملکرد تیمی خوب داشتیم و این مسئله چه در دفاع و چه در حمله مشخص بود . اعتماد به نفس اینجا حضور دارد و می توانستید از راه بازی امروز ما آن را ببینید .
فقط می توانم به تیم تبریک بگویم . آن ها رشد کرده اند و بهتر و بهتر می شوند . می توانستید ببینید برخی مسائل نیز وجود دارند که می توان روی ان ها کار کرد .



درباره یک بازگشت مثبت...
من این را وقتی دو بر صفر بودیم در ذهن داشتم و در نیمه دوم نیز ان ها خوب شروع کردند چرا که در فصل گذشته توانسته بودند این کار را بکنند .
من امروز فقط احساس کردم که در برابر ویگان پر تعدادیم و باید در عقب نیز مستحکم می بودیم .
در جنگ ها هیچ گلی دریافت نکردیم و البته کم تر در فشار دفاعی بودیم .



درباره توزیع گلزن ها...
من خوشحالم که جروینیو گلزنی کرد و همینطور از تمام گلزنی ها خوشحالم . اما همچنین از این بابت که بازیکنان دیگر نیز گلزنی کردند خوشحالم و رابین نیز به خوبی کار کرد .  این برای وضعیت احساسی تیم خوب است و مجموعا من می دانم آن ها می توانند این کار را بکنند .



درباره کار تیمی...
ما می دانیم می توانیم آن کار را انجام دهیم و به شکل خوبی این کار را بکنیم . امروز برخی کار های ترکیبی استثنایی را دیدیم . فقط می توانم بگویم امروز زمین اینجا بهتر از سال های گذشته بود و این مسئله ما را کمک کرد .



درباره دریافت های مثبت از هواداران...
شغل ما اینگونه است که باید تمرکز خود را در بالاترین سطح ممکن نگه داریم و این را در شرایط خوب و بد حفظ کنیم . من فقط تلاش می کنم که بهترین ها را به باشگاه بدهم . وقتی مردم شاد نیستند البته من نیز شاد نیستم اما این بخشی از شغل ماست .



درباره امید ها در لیگ برتر...
من مطمئنم می توانیم موفق شویم . به نظر تمام تیم های بالای ما به راحتی می توانند .  این بستگی به تیم هایی دارد که بیشتری ثبات را از خود نشان می دهند . شما می توانید به پیروزی های پر گل تمام تیم های بالای ما نگاه کنید که با دو و یا سه و بیشتر اختلاف گل پیروز شده اند . این به این معنی است که این مسئله بستگی به این دارد که کدام تیم با ثبات بیشتری در ادامه کار خواهد کرد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰