loading
در حال بررسی درخواست شما
باید به سمت سومی حرکت کنیم
باید به سمت سومی حرکت کنیم

باید به سمت سومی حرکت کنیم



دو پیروزی اخیر آرسنال برابر دو تیم تاتنهام و لیورپول باعث شد تا آرسنال ضمن تثبیت رتبه چهارمی خود و پس از شکست تاتنهام برابر منچستر یونایتد بیشتر و بیشتر به فکر رتبه سومی بیفتد .
تاتنهام با دو شکست دو هفته اخیر خود حالا آرسنال را در چهار امتیازی خود می بیند و این مسئله باعث شده تا آرسن ونگر بیش از پیش به فکر رده سومی باشد .
آرسنال در حالی به این مسئله فکر می کند که ابتدای فصل را در شرایط بسیار بدی سپری کرد اما رفته رفته توانست خود را به بالای جدول نزدیک کند .

" ما می دانیم کاری که حالا پیش روی ماست یک کار بزرگ است و باید آن هدف را برای خود تعیین کنیم و تا انتهای فصل روی آن تمرکز کنیم و این مسئله را بازی به بازی حرکت کنیم .
وقتی تاتنهام ده امتیاز بیشتر از ما داشت همیشه می گفتم که این مسئله غیر ممکن نیست چرا که باید ما با ان ها در لیگ برتر بازی کنیم و همینطور لیگ برتر به طور کلی برای هرتیمی مشکل است .
من باور دارم با ثبات عمل کردیم چرا که در هجده یا نوزده بازی اخیر با وجود افت هایی اما روی هم رفته بسیار ثبات داشتیم . می خواهیم به این مسیر ادامه دهیم و برای خود این هدف را تعیین کنیم .
وضعیت بالای جدول شکننده است و شما نیز لیورپولی با نمایش خوب دیدید که در لیگ هفتم است و این مسئله دشواری برای همه است . اما باید حرکت کنیم و می خواهیم روی نتایجمان تمرکز کنیم و همینطور روی استایل فوتبال بازی کردن خود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰