loading
در حال بررسی درخواست شما
بحث کارشناسی QPR- Arsenal
بحث کارشناسی QPR- Arsenal

بحث کارشناسی QPR- Arsenal

قبل از هر بازی ما در مورد حریف بعدی آرسنال صحبت میکنیم.

استوارت رابسون هافبک اسبق آرسنال درمورد بازی آینده آرسنال بحث کارشناسی میکند و بعد از بازی ا زطریق ویدئو در مورد نکات تاکتیکی بازی صحبت خواهد کرد که شما میتوانید بعد از بازی آن را مشاهده کنید.

تیم آرسن ونگر شنبه در ورزشگاه لوفتوس رود مهمان کوئین پارک رنجرز خواهد بود بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با یان تیر به صحبت خواهیم نشست.

صحبتهای استوارت رابسون:

" در این فصل هرگاه بازیهای کوئین پارک را تماشا کردم متوجه نوعی بی نظمی در رفتار و فرم تیمی آنها شدم. مدافع آنها سرعتی هستند مثل لوک یانگ، ندوم اونوها و آنتون فردیناند. با این حال دو مدافع مرکزی این تیم هوشیاری لازم را ندارند و گاها در جایگیری اشتباهاتی دارند."

" در خط میانی جیمی مکی  سخت کوش و صادقانه بازی میکند.شان دری و سامبا دیاکیته تلاش میکنند تا جنگ میانه زمین را برنده شوند و عادل ترابات با دوندگی خود در مناطق مختلف زمین سعی میکند استعداد خود را به نمایش دهد. متاسفانه برای رنجرز، او از لحاظ دفاعی ضعیف است و توپ را در مناطق بدی از دست میدهد. مطئنم که مارک هیوز مقابل آرسنال یک نفر دیگر را به خط میانی اضافه میکند تا جلوی تسلط کامل آرسنال را بگیرد."

" رهبری خط حمله به عهده بابی زامورا است. او قبلا آرسنال را به زحمت انداخته بود اما بنظر میرسد کمی افت کرده و عملکردش با دوندگی در بین مدافعین کمتر شده و معمولا توپ را پشت به دروازه صاحب میشود."

صحبتهای یان تیر:

" هم اکنون مهمترین مساله حضور یا عدم حضور جوئی بارتون است. مارک هیوز تمایل دارد با دو هافبک دفاعی با سیستم 4-4-2 بازی کند که معمولا شان دری و سامبا دیاکیته میباشد."

" فرم کلی رنجرز در این فصل تکه تکه بوده و آنها در خانه هم عملکرد باثباتی نداشته اند. پیروزی برابر لیورپول روحیه به تیم تزریق کرد. آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و بسیار پرتلاش و جنگنده  ظاهر شدند."

" چیزی که شما در مورد رنجرز میدانید این است که شما نمیدانید آنها با چه الگویی بازی میکنند. مشخص نیست که هیوز بیشتر تمایل به بازی در کناره ها و عرض دارد یا بازی مستقیم و عمق را مدنظر قرار میدهد. آنها میدانند که مالکیت توپ برای آرسنال است و در بیشتر اوقات باید به کار دفاعی بپردازند و برای هیوز بهتر است که دفاعی بازی کند."

" سیسه بازی قبلی با کارت قرمز مواجه شد. او به طور معمول گلزنی میکند اما مشکل رنجرز این است که بازیکنانش اخراج میشوند. عادل ترابات جدیدا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته اما هنوز نتواسنته گلی بزند. اینکه بطور دقیق اشاره کنم کدام بازیکن میتواند خطرناک باشد مشکل است اما احساس میکنم جیمی مکی میتواند بازیکنی کلیدی باشد. او اخیرا خوب بازی کرده و مقابل لیورپول هم گلزنی کرده و بنظرم او سزاروار این شانس است که جای سیسه را پر کند."

" بازی زامورا شروع خوبی داشت اما بعد از کمی افت کرد. او شباهتی به جی بوثروید دارد اما ورژن بهتری از اوست. زامورا توانایی خوبی در حفظ توپ دارد اما مهمترین مساله در مورد او، رابطه ی او با زوج جدید خط حمله یعنی جبرئیل سیسه هست. چون آنها تا حالا زیاد در کنار هم نبودند و سیسه دوبار اخراج شده است. بنظرم این دو کنار هم خیلی خوب بازی میکنند."

" آرسنال در فرم خوبی قرار دارد آنها 7 بازی پشت سرهم را بردند و قبلا چندین بار کلین شیت کرده اند که نشان دهنده پیشرفتشان در کار دفاعیست. به دلایلی این بازی را برای آرسنال مثل بازی با اورتون می بینم، یعنی یک رقابت تنگاتنگ و سخت  با پیروزی خفیف 1-0 به سود آرسنال. "

" هیوز بازی رفت در ورزشگاه امارات را خواهد دید که در آن بازی به سختی آرسنال موفق به گلزنی شد و او شاید فکر کند که باز هم میتواند این کار را انجام دهد. شاید هیوز فکر میکند بهترین راه مقابله با آرسنال تلاش زیاد و ناامید کردن آنهاست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۱۱
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : سایت رسمی
بازدید: ۶۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰