loading
در حال بررسی درخواست شما
تمرینات بیشتر برای آمادگی
تمرینات بیشتر برای آمادگی

تمرینات بیشتر برای آمادگی



پس از پیروزی آرسنال برابر لیدز یونایتد در جام حذفی با تک گل تیری آنری وی اعلام کرد برای آمادگی بیشتر باید به طور اختصاصی با تونی کولبرت تمرین کند تا بتواند در این دوره حضورش در آرسنال در آمادگی کامل باشد و بتواند تیم را کمک کند .
حالا آرسن ونگر اعلام می کند که وی در تمرینات بیشتر کار می کند و برای رسیدن به آمادگی تمرینات بیشتری انجام می دهد تا بتواند به شادابی و استقامت بیشتری برسد .
آرسن ونگر در مصاحبه با آرسنال پلیر درباره بازیکن 34 ساله آرسنال  گفت :

" تیری آنری به سختی کار می کند و تمرینات اضافه ای را با تهییج بالا انجام می دهد . او می خواهد کمک کند و برای این تمرینات اضافه ای دارد تا تلاش کند به بهترین فرم آمادگی بدنی برسد .
هنوز در آن مرحله قرار ندارد اما برای رسیدن به مرحله ای که وی در سال 2007 در اینجا داشت فاصله زیادی ندارد . او به اندازه کافی برای شروع یک بازی اماده است اما برای دوام آوردن به طور مداوم برای بازی هنوز نه .
این تصمیماتی است که همیشه برای بالانس شدن تیم میگیریم . او برای کمک اینجا حضور دارد و حتی درباره پیشنهاد های وی . آیا او بازی هایی را از ابتدا شروع خواهد کرد یا چه تعداد بازی به میدان خواهد رفت تصمیماتی است که من تصمیم خواهم گرفت . او برای بازی با سوانسی در ترکیب کلی تیم خواهد بود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰