loading
در حال بررسی درخواست شما
درخواست سیلوا از بازیکنان، به پا خیزید
درخواست سیلوا از بازیکنان، به پا خیزید

درخواست سیلوا از بازیکنان، به پا خیزید

هافبک پیشین آرسنال به بازیکنان آرسنال گفت: به پا خیزید و اجازه ندهید همه فشار روی آرسن ونگر بیآید.
آرسنال در حالی در رده ششم جدول حضور دارد که 8 بازی دیگر از لیگ مانده است و چلسی با 8 امتیاز اختلاف بالاتر از توچی ها قرار دارد. منچسترسیتی هم با 33 امتیاز اختلاف در صدر قراردارد.

آرسنال از سال 2004 موق نشده است که لیگ برتر را از آنِ خود کند و این شرایط باعث شده آرسن ونگر بشدت زیرفشار قرارگیرد. سبلوا معتقد است آرسن ونگر قربانی این عدم موفقیت شده است!!!

سیلوا در این مورد گفت: من مدت‌های زیادی با آرسن ونگر کار کرده ام. آنچه من از ونگر شناخته‌ام علاقه شدید آرسن ونگر برای پیروزی است، او عاشق فوتبال است. آرسن ونگر خود را قربانی باشگاه آرسنال و بازیکنانش کرده است. ونگر میداند و میتواند در دوران سختی شرایط را هندل کند تا فشار کمتری به بازیکنانش بیآید. باید پرسید با تمام تلاش ونگر، بازیکنانش چه میتوانند بکنند که فشار روی او کمتر شود، ونگر همیشه به بازیکنانش اعتماد دارد.

آرسنال در انگلستان نتایج بدی را به دست آورده است که میتواند به شکست برابر سیتی در فینال و شکست برابر ناتینگهام و... اشاره کرد.پیروزی (در مجموع) 5-1 برابر میلان در لیگ اروپا کمی شرایط را در اروپا قابل قبول جلوه میدهد.

سیلوا درپایان گفت: موضوع در مورد افرادی است که کسی را تحت فشار میگذارند، اما آن فرد به توانایی‌های آن افراد اعتماد دارد. رسانه‌ها مدام از این حرف میزنند که ونگر اشتهای خود را برای پیروزی از دست داده است و یا اینکه چه زمانی از آرسنال میرود. موضوع درست این است که بازیکنان باید ونگر را تا روزی که در باشگاه به عنوان مربی فعالیت میکند، حمایت کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۳۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰