loading
در حال بررسی درخواست شما
دورتموند مشتری جدید ژیرو
دورتموند مشتری جدید ژیرو

دورتموند مشتری جدید ژیرو

به گزارش جان کراس از میرر، با توجه به صحبت های ژیرو پیرامون خروج از آرسنال، دورتموند آماده است تا برای جذب او وارد عمل شود.


ژیرو به دلیل پیوستن لاکازت به آرسنال، می ترسد و آینده اش در جمع توپچی ها را در هاله ای از ابهام میبیند!
دورتموند بطور غافلگیرانه ای به جذب ژیرو علاقه مند شد، زیرا پیوستن اوبامیانگ به چلسی محتمل است و در صورت پیوستن او به چلسی، آنها برای جذب ژیرو پیشنهاد خود را ارائه خواهند داد.

اورتون، وستهام، مارسی و آث میلان نیز از دیگر تیم هایی هستند که به جذب این مهاجم 30 ساله فرانسوی علاقه مند اند.
ژیرو می داند که یا باید فصل پیش رو را بطور عادی آغاز کند(ماندن در آرسنال) و یا اینکه ریسک از دست دادن جایگاهش در تیم ملی فرانسه را برای جام جهانی سال آینده، بپذیرد.
ژیرو که در ژانویه قرارداد جدید سه ساله ای را با آرسنال امضا کرده، پیشتر نیز به شایعات جدایی اش از آرسنال دامن زده بود پس از آنکه در سال 2012 به جمع توپچی ها پیوست.


در صحبت هایی که موقع نهار و رونمایی از کیت سوم آرسنال با او شد، او گفت:صادقانه بگویم، ترک کردن باشگاه جزو گزینه های من است. من اینجا در تور پیش فصل هستم. من میخواستم که(همراه تیم) مسافرت می کنم.

بعضی از مردم از من می پرسیدند که من قصد دارم با تیم به اینجا بیایم یا نه. من در این لحظه بازیکن آرسنال هستم و فقط می خواهم که به خوبی برای فصل بعد آماده شوم و باقی را در آینده خواهیم دید.اما این واقعا درست است که من از این پنج سال حضورم در آرسنال لذت بردم.

من سعی می کنم که حرفه ای باشم.اهمیتی ندارد که چه پیش می آید، من کارم را به نحو احسن انجام داده ام.من استقبال خیلی خوبی از سمت هوادارن و باشگاه داشته ام و این پنج سال برای من فوق العاده بوده است.من فراموش نمیکنم، اهمیتی ندارد چه پیش می آید. درباره آینده من خواهیم دید.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : ESPN FC
بازدید: ۸۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰