loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی برد می خواهد
رمزی برد می خواهد

رمزی برد می خواهد


توپچی ها می دانند که پیروزی در بازی چهارشنبه شب در جوزپه مه آتزا به منزله برداشتن گام بزرگی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می باشد. بعد از بازگشت میلان به صدر جدول سری آ این بازی می تواند یک آزمایش بزرگ برای آنها در مسابقات اروپایی باشد. آرسنالی ها برای بازی با روسونری برنامه های ویژه ای تدارک دیده اند . ونگر و رمزی هردو بر این نکته تاکید داشته اند که برای گلزنی به میلان خواهند رفت. چشم امید آرسنال برای گلزنی به ساق ها فان پرسی دوخته شده است و رمزی معتقد است ، او و دیگر هافبک ها تمام تلاش خود را برای برداشتن این بار از روی دوش رابین انجام خواهند داد. 


رمزی به تلویزیون آنلاین آرسنال گفت : " اگر بتوانیم در میلان گلزنی کنیم و با اندوخته کافی امارات برگردیم نتیجه فوق العاده ای برای ما خواهد بود. امیدوارم بتوانیم دو گل به ثمر برسانیم و به خوبی از آنها محافظت نماییم. "


اهداف


او گفت : " من گلزنی را از ابتدای فصل آغاز کردم ، اما مستمر نبوده است. بازیهای زیادی سپری شده و بازیهای زیادی هم باقی مانده است و من امیدوارم بیشتر بتوانم گلزنی کنم. این خیلی خوب است که ما دوباره به مکان چهارم جدول بازگشتیم و در ردیف تیم هایی که سهمیه لیگ قهرمانان را می گیرند قرار گرفتیم ، این جایی بود که ما می خواستیم در آن باشیم. ما از تک تک بازیهای پیش رویمان برد می خواهیم و در حال حاظر تمام تمرکزمان روی بازی بزرگ چهارشنبه شب مان است. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۴۵۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰