loading
در حال بررسی درخواست شما
شرایط در کنترل ما است
شرایط در کنترل ما است

شرایط در کنترل ما است


ونگر شاهد از دست رفتن ۵ امتیاز در دو بازی گذشته بوده. با این وجود فاصله با تاتنهام پس از شکست آنها برابر کوئینز پارک رنجرز به ۶ امتیاز افزایش پیدا کرد. از طرفی دیگر نیوکاسل با پیروزی قاطع برابر استوک سیتی به ۳ امتیازی آرسنال و رده چهارم رسید. نیوکاسل نیز مانند تاتنهام یک بازی نسبت به آرسنال کمتر دارد و آرسن ونگر میگوید شاگردانش باید به نوار پیروزی باز گردند.

"در پایان فصل متوجه خواهیم شد که آیا شنبه شانس مهمی را از دست دادیم یا خیر. هنوز شرایط در کنترل ما است٬ مهم نیست که چه چیزی رخ خواهد داد.
"شرایط به نتایجی که ما خواهیم گرفت بستگی خواهد داشت. بازیهای سختی را پیش رو داریم٬ به استوک و وست بروم خواهیم رفت که بازیهای آسانی نیستند و با نوریچ نیز در خانه بازی میکنیم. در ۳ بازی آینده حداقل به ۲ پیروزی نیاز داریم."

آرسن ونگر میگوید تیمش در بازی برابر چلسی سرعت کافی را نداشته از طرفی چلسی نیز با تاکتیک ضدحمله به مصاف توپچی ها آمده بود.

"فکر میکنم چهارشنبه گذشته تاکتیک ضد حمله برای آنها جواب داد بنابراین آنها فکر کردند بسیار خوب٬ آرسنال نیز شبیه آنها است. سیستم ما و بارسلونا یکی است و به همین دلیل چلسی چنین تاکتیکی را انتخاب کرد.
"متوجه این موضوع شده بودم زیرا کالو بازیکن سریعی است٬ استوریج را نیز داشتند که در ضدحمله میتواند گل بزند٬ تورس نیز بازیکن سریعی است. آنها سه بازیکن سرعتی را در جلوی زمین داشتند. من انتظار چنین تاکتیکی را داشتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا گیبس بازی کند زیرا گیبس در مقابل کالو یا استوریج سریع است. در مجموع در دفاع مستحکم بودیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۴۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰