loading
در حال بررسی درخواست شما
فشار بازی با یونایتد در ذهن بازیکنان بود
فشار بازی با یونایتد در ذهن بازیکنان بود

فشار بازی با یونایتد در ذهن بازیکنان بود

🔸 درباره عملکرد تیم؟
از گرفتن یک امتیاز راصی نیستم ولی وقتی نمیتوانی بازی را ببری، باید سعی کنی نبازی. بعد از اشتباه اول بازی، از تلاش دست نکشیدیم.یک بعدازظهر بارانی را مقابل تیمی داشتیم که ضد حمله هایش خوب است.خیلی مهم بود که گل دوم را نخوریم.در انتها هم ژیرو برایمان یک امتیاز را گرفت، با توجه به کیفیت تیمی که با آن بازی کردیم، نتیجه بدی نگرفتیم.


🔸 بین دو نیمه چه گفتید؟
احساس میکنم در 15 دقیقه انتهای نیمه اول خیلی عجله کردیم و در میانه میدان توپ ها را از دست میدادیم و ضد حمله میخوردیم.من گفتم آرام باشید تا بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم. که وقتی توپ را از دست دادیم بتوانیم سریع دفاع کنیم و بتوانیم آنها را تحت فشار بیشتری بگذاریم.در نیمه دوم توپ غالبا دست ما بود اما ساختن شانس خوب گلزنی خیلی سخت بود.


🔸 درباره دفاع؟
من فکر میکنم تاثیر بازی برابر منچستر یونایتد هنوز در ذهن بازیکنانمان بود. به همین دلیل خوب نیست درباره بعضی مشکلات حرف بزنیم چون مشکلات بیشتری پیش می آید.


🔸آیا تحریک نشدید که ترکیب 4 دفاعه بگذارید؟
بله، بخش زیادی از بازی را هم با دفاع 4 نفره گذراندیم .اما اخیرا آمار بازی های خارج خانه مان خوب بوده است و بازی ها را برده ایم.تیم های باته بوریسوف و ساوتهمپتون در یک سطح نیستند و باید این را در نظر داشت.


🔸درباره هدر دادن وقت و داوری؟
باید بگویم کلافه شدم. در نیمه دوم خیلی وقت تلف شد، مخصوصا روی توپ آخر ضد حمله.خیلی کلافه میشوم وقتی میبینم به نفع بازیکن خطا کار، خطا گرفته میشود.نه تنها وقتی سه به تک بودیم بازی را متوقف کرد بلکه وقتی سعی داشتیم سریع بازی را شروع کنیم بدون هیچ دلیلی بازی را نگه داشت و این، خیلی به نفع ساوتهمپتون شد.


🔸 آیا میتوانید ژیرو را در ژانویه نگه دارید؟
چرا باید چنین بازیکن مهمی را از دست بدهیم؟!


🔸 آیا این تصمیم به شما بستگی دارد یا به او؟
به ما بستگی دارد. او مثل همیشه بازی خواهد کرد.وقتی بازیکنان خوب زیادی داری، به تعدادی از آنها بازی نخواهد رسید، سوالی که باید پیش بیاید این است که چرا به بازیکن خوب بازی نمیرسد.اما اگر او را بازی دهم، بازیکن دیگری نیمکت نشین خواهد شد که خوب است ولی بازی نمیکند. به همین سادگی.


🔸 درباره فرم سانچز؟
من از عملکردش در نیمه دوم این بازی راضی بودم. در نیمه اول حس کردم خیلی در عمق بازی نمیکرد. ما نیاز داریم که او در عمق بازی کند.مخصوصا وقتی سوار بازی هستید، خیلی مهم است که او را در یک سوم زمین حریف داشته باشیم اما او گاهی اوقات عقب تر می آید و در پست هافبک بازی میکند.بعد ادامه بازی سخت میشود چون 35 یارد از دروازه فاصله دارد.


🔸 درباره رمزی؟
او در اواخر بازی نتوانست بازی کند. او مشکل خفیف همسترینگ دارد.



** دوستان عزیز در 48 ساعت گذشته اگر در بازکردن سایت با اختلال مواجه شدید؛ پوزش ما را بپذیرید. برای برخی به روزرسانی های سروری اختلال در بالا بودن سایت بوجود آمده بود. با ما همراه باشید.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۲۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰