loading
در حال بررسی درخواست شما
قدرت ونگر درحال رنگ باختن است
قدرت ونگر درحال رنگ باختن است

قدرت ونگر درحال رنگ باختن است

الکسیس سانچز در تابستان گذشته و در روز پایانی نقل و انتقالات در آستانه پیوستن به منچستر سیتی بود. درک کاملا روشنی نیز بین باشگاه و بازیکن وجود داشت که آنها در ژانویه هم هنوز به او علاقه مند باشند.

الکسیس سانچز با کاپیتان کوشیلنی در تمرینات فصل پیش مجادله هایی داشته و این اخبار در واقع حقیقت دارد. من این را از افرادی که دیدند فهمیدم. او خیلی محبوب نبود. با خیلی از بچه های تیم ارتباطی برقرار نکرد. این مسئله قابل توجه بود که هیچ کدام از هم تیمی هایش برایش پیام خداحافظی نزاشتند.چند نفری به من گفتند آرسنال به او پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد ارائه نداد! آنها (سران باشگاه) میدانستند او چه میخواهد‌. آنها میدانستند حتی نمیتوانند به آن (خواسته های سانچز) هم نزدیک شوند.به من گفته شد رئال نسبت به سانچز ابراز علاقه کرده است (البته کاملا سطحی) و سانچز هم علاقه مند به آنها بود ولی در واقعیت منچستر یونایتد تنها گزینه روی میز بود.

 آرسنال سعی کرد در لحظات آخر تابستان یک هافبک به خدمت بگیرد اما بالطبع وقت کافی وجود نداشت!! من چیزی درباره ... نشنیدم.

اگر قرار بود در تابستان یک پیشنهاد معقولانه برای الننی برسد باشگاه تصمیم به فروش او میگرفت اما اخیرا به من گفته شده که باشگاه میخواهد قرارداد جدیدی را به این بازیکن ارائه دهد!!!!به من گفته شد سران تازه وارد (میسلینتات و سانلیهی و ...) خرید های جدید را به عنوان پایه گذاری برای شروع دوباره آرسنال و کسب افتخارات مهم می‌دانند.ما پی بردیم که آرسنال پکیج خیلی بهتری نسبت به سیتی به اوانز پیشنهاد داده بود. وست برومی ها سعی داشتند در لحظات آخر یکی را خریداری کنند. قدرت ونگر تو باشگاه در حال کمرنگ تر شدن است چون افراد جدیدی به باشگاه ورود پیدا کردند که گازیدیس قدرت قابل توجهی به آنها داده است. من فکر میکنم آنها در حال بنا کردن آینده‌ی باشگاه هستند چه ونگر باشد و چه نباشد!

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : مجله آرسنال
بازدید: ۱,۵۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰