loading
در حال بررسی درخواست شما
موقعیت بزرگی را از دست دادیم
موقعیت بزرگی را از دست دادیم

موقعیت بزرگی را از دست دادیم



درباره نتیجه...
نا امید کننده بود اما من بیشتر از نتیجه از بابت عملکرد و این روحیه ناراحت شدم . شما نمی توانید از روحیه و یا تعهد و اشتیاق تیم برای پیروزی در بازی ایراد بگیرید . ما موقعیت بزرگی از دست دادیم اما فقط باید برای ادامه راه و نکات مثبت امروز تمرکز کنیم .



درباره پیشی داشتن از تیم حریف...
در حال حاضر چیزی که باید از آن درس گرفته باشیم این است که وقتی یک بر صفر جلو هستیم در برخی قسمت ها نباید زیاد راحت باشیم . در مناطقی که فقط می توانستیم تنبیه کنیم خود را محاصره شدیم . جدای آن دروازبان آنان نیز بهترین بازی زندگیش را داشت و ولوز نیز مانند مرد جنگید و به خوبی کار کرد . نمی دانم چند شوت درون دروازه و گل داشتیم و اینکه آن ها چه تعداد داشتند اما این بازی ای بود که اگر بیست مرتبه دیگر بازی کنید می توانید نوزده بار ببرید و یک بار مساوی کنید و آن امروز بود . در روزی که نباید اینگونه می شد , شد .



درباره از دست دادن موقعیت ها...
دروازبان آن ها عملکرد خوبی داشت . آن ها دفع کمی روی خط داشتند و مانند مرد جنگیدند . برایمان مهم بود که یک بر صفر نیمه اول را به پایان می رساندیم چرا که من راه دفاعی ان ها را می دانم که برای نود دقیقه ادامه پیدا نمی کرد و ما فضای بیشتری برای بازی داشتیم . در برخی مقاطع می توانستیم خارج شویم . اما من احساس می کنیم راه خود را در دقایق 30 تا 40 گم کردیم و در دیگر سو ضربه خوردیم . تنها چیزی که امروز می توانستیم یاد بگیریم نگه داشتن روحیه و نگرش است وقتی که با یک جلو هستید .



درباره صحنه مشکوک پنالتی...
من شنیدم که بود اما چه کاری می توانم بکنم ؟ برای ما به سختی جنگیدیم و من در بازی منچستر سیتی نیز پنالتی ای دیدم که ان قطعا هند بود .



درباره پنالتی ورمائلن ...
من شخصا مسئول عملکرد تیمم هستم و نه عملکرد داور . من نظری ندارم . من فکر می کنم در صورتی که می بردیم می توانستیم بررسی کنیم . ما برای پیروزی در این بازی موقعیت های کافی داشتیم که نیاز به این صحنه نباشد .



مننمی گویم که داور بی میل بود من فقط می گویم که باید یک پنالتی در منچستر سیتی گرفته می شد . امروز من هنوز ندیدم . این تمام چیزی است که در حال حاضر می توانم بگویم . تصمیم باب میل ما نبود اما آن ها را امروز تنبیه نکردیم . در واقع ما هیچ کس را تنبیه نکردیم . این بازی ای بود که باید می بردیم .



درباره شانس گلزنی برای پیروزی ...
جروینیو امروز گلزنی کرد و موقعیت های دیگری نیز داشتیم . ارشاوین بسیار نزدیک به گلزنی بود . روسیچکی نیزدیک به گلزنی بود و همینطور مرتساکر . امروز روزی بود که شاید به اندازه کافی آرام نبودیم و شاید زیادی می خواستیم و در منطقه ای که باید می خواستیم به اندازه کافی از نظر تکنیکی نبودیم .


درباره از دست دادن امتیاز رقیبان...
به سمت فراز و نشیب های بسیاری می رویم اما متاسفانه از این موقعیت استفاده نکردیم که این بسیار امروز نا امید کننده بود . وقتی به نتایج دیروز نگاهی می کنید و امروز بازی دارید می توانید از این شانس استفاده کنید و این مسئله نگران کننده ای در این فصل است که از موقعیت ها استفاده کنیم .



درباره شانس جذب هانری...
خیر اتفاقی تا هفته گذشته رخ نداده . در حال حاضر انتظار هیچ چیزی ندارم و فقط آرام هستم .



درباره غیبت والکات..
والکات مریض شده بود و مشکلکمر داشت . او امروز کاملا بهتر بود . او دیروز نتوانست به تمرینات بازگردد اما می تواند برای بازی شنبه آماده شود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰