loading
در حال بررسی درخواست شما
میکل آرتتا: خودمون بازی را به آنها دادیم
میکل آرتتا: خودمون بازی را به آنها دادیم

میکل آرتتا: خودمون بازی را به آنها دادیم

ارلینگ هالند احساس می کند که منچسترسیتی عملکردی که شایسته قهرمانی است را ارائه کرد زیرا آنها آرسنال را 3-1 در ورزشگاه امارات شکست دادند و به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند، در حالی که تیم میکل آرتتا اشتباهات وحشتناکی در دفاع داشت.

تهدیدی که برای منچسترسیتی تبدیل به یک فرصت شد. وقتی منچسترسیتی به مصاف آرسنال می رود، همیشه پیروز می شود. اما هرگز به اندازه بازی دیشب موثر نبوده است. یازدهمین پیروزی متوالی سیتی مقابل آرسنال در این رقابت‌ها، آنها را از نظر تفاضل گل در صدر جدول لیگ برتر بالاتر از حریف خود برد، اگرچه آنها یک بازی اضافی انجام داده‌اند.

آرسنال در نیمه اول تیم بهتری بود، با شور و شوق کار کرد و شخصیت خود را نشان داد.

"بهانه ای نیست." این را میکل آرتتا وقتی از او پرسیدند که نبود دیرهنگام توماس پارتی چه تأثیری بر روی او داشته است، گفت: الان دیر است. سرمربی آرسنال تایید کرد: خیلی خیلی دیر است.

جورجینیو در غیاب بازیکنن غنایی عملکرد خوبی داشت - آرتتا اضافه کرد: "فکر می کنم جورجی بازی واقعاً بسیار خوبی انجام داد" - اما شکی وجود نداشت که غیبت پارتی به دلیل مصدومیت عضلانی که ممکن است او را در برابر استون ویلا نیز غایب نگه دارد، یک مشکل بزرگ بود. 

آرسنال ترکیب کلاس فنی و قدرت بدنی پارتی را در خط میانی از دست دادند، به خصوص در نیمه دوم که فشار سیتی افزایش یافت و میزبان در تلاش برای یافتن راهی به جلو بود.

فشار زیاد روی خط هافبک و دفاع آرسنال ثابت کرد آن ها به خوبی مستعد اشتباهات منجر به گل هستند، گل اول تومیاسو و گل دوم گابرییل مقصر اصلی بودند. آنها تنها کسانی نبودند که در خط دفاعی آرسنال متلاطم به نظر می رسیدند، اولکساندر زینچنکو نیز در چندین نوبت با مشکل مواجه شد

دو تیم با نتیجه 1-1 مساوی در حالی به رختکن رفتند که اشتباه مرگبار تاکهیرو تومیاسو باعث شد کوین دیبروینه یک گل بادآورده را به ثمر برساند اما بوکایو ساکا بر خلاف کری خوانی های ادرسون پنالتی خود را گل کرد.

بوکایو ساکا در دقیقه 42 گل تساوی آرسنال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. عکس: تام جنکینز/ گاردین

اما منچسترسیتی در نیمه دوم بی رحم ظاهر شد و با گل های جک گریلیش و 26مین گل فصل ارلینگ هالند تیم بی نظم آرسنال را مجازات کرد.

هالند، در پاسخ به این سوال که آیا احساس می‌کند سیتی عملکردی در سطح قهرمانی ارائه کرده است، به آمازون پرایم گفت: "سیتی بله، «ما» نه من، بنابراین این را می‌توانید بگویید."

آرتتا: ما بازی را به آنها دادیم

آرتتا عملکرد تیمش را بی نظیر توصیف کرد و گفت اشتباهاتی در خط دفاعی داشتیم و در یک سوم تهاجمی بی رحم نبودیم.

او گفت: "بازی در سطحی که نسبت به آن ها شانس پیروزی داشته باشید فوق العاده دشوار است و فکر می کنم ما این کار را انجام دادیم. در بسیاری از لحظات این سطح را داشتیم."

آرتتا برای برد مقابل سیتی می گوید : " شما نباید 3 گل به این روشی که ما دادیم به آن ها تقدیم کنید، نباید اشتباه کنی و موقعیت های بزرگ گلزنی را از دست بدهید. ما خودمون بازی را به سیتی دادیم."

"واقعا مایه شمساری است چون ما بازی را در دست داشتیم"

جک گریلیش گلزنی را جشن می گیرد

سرمربی توپچی ها در مورد گام های بعدی آرسنال پس از شکست افزود: "باید رو به جلو ادامه دهیم و دلایل شکست را تشخیص بدهیم. من فکر میکنم ما این رو از دست دادیم. برای تیم ما بازی در سطحی که باید به آن برسیم بسیار دشوار است و پسران فوق العاده خوب کار کردند. جو امارات باورنکردنی بود و شرم آور است که امتیازها را نگرفتیم."

" ما امروز خیلی چیزها را از دست دادیم و آنقدر بی رحم نبودیم که شانس های خود را به گل تبدیل کنیم."

 

آمار بازی

گواردیولا پس از پایان بازی در پاسخ به این سوال که آیا از نمایش تیمش در نیمه اول ناامید شده گفت:

" از تاکتیک‌های خودم ناامید شدم. من سعی کردم کاری جدید انجام دهم و این واقعا افتضاح بود. در نیمه دوم بیشتر شبیه خودمان بودیم. در نیمه اول آنها فرصت بسیاری پیدا کردند. ما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم و به همین دلیل باید بگویم که تیمم به خاطر تاکتیک‌های افتضاح من ضربه خورد. اما شرایط در نیمه دوم بسیار بهتر شد. "

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۴۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۵۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰