loading
در حال بررسی درخواست شما
پنج پیروزی کلاسیک آرسنال در خانه نیوکاسل
پنج پیروزی کلاسیک آرسنال در خانه نیوکاسل

پنج پیروزی کلاسیک آرسنال در خانه نیوکاسل

30 نوامبر 1996

نیوکاسل 1-2 آرسنال

اولین برد ما مقابل کلاغ‌ها در لیگ برتر در چهارمین دیدارمان و مقابل تیم پر ستاره کوین کیگان به دست آمد. ضربه سر شیرجه‌ای لی دیکسون در دقیقه 11 باعث برتری ما شد، اما آلن شیرر به سرعت بازی را به تساوی کشاند.

یک دقیقه بعد کاپیتان های گذشته و حال انگلیس با هم برخورد کردند و تونی آدامز به دلیل سرنگون کردن شیرر اخراج شد، با این حال علیرغم نزدیک به 70 دقیقه بازی با یک یار کمتر، با گل دقیقه 60 یان رایت، به پیروزی رسیدیم.

2 مارچ 2002

نیوکاسل 0-2 آرسنال

بازی‌ای که به لطف یک لحظه به یادماندنی در تاریخ لیگ برتر ثبت شد. 11 دقیقه گذشته بود که دنیس برکمپ در داخل نیمه خودمان صاحب توپ شد و رابرت پیرس را پیدا کرد که او هم توپ را به مهاجم هلندی برگرداند.

در یک حرکت، برکمپ توپ را به یک سمت نیکوس دابیزاس فرستاد و از سمت دیگر مدافع از او عبور کرد و توپ را درون دروازه شی گیون فرستاد و یکی از بهترین گل های تاریخ ما را به ثمر رساند. سپس در دقیقه 41 ضربه ایستگاهی برکمپ توسط سول کمپل با ضربه سر وارد دروازه شد تا پیروزی ارزشمندی را در برابر یکی از رقبای قهرمانی ما در آن فصل رقم بزند.

21 مارچ 2009

نیوکاسل 1-3 آرسنال

اگر مانوئل آلمونیا در اواسط نیمه اول پنالتی اوبافمی مارتینز را مهار نمی‌کرد، اوضاع می‌توانست متفاوت باشد. پس از ضربه سر نیکلاس بنتنر در دقیقه 57، مارتینز 60 ثانیه بعد با یک ضربه آرام گل تساوی را به ثمر رساند.

اما گل‌ها پی در پی می‌آمدند و آبو دیابی از قلب دفاع تیم میزبان استفاده کرد تا ما را دوباره پیش بیاندازد، قبل از اینکه سمیر نصری سه دقیقه بعد توپ را به گوشه پایین دروازه بفرستد تا مطمئن شود که کامبکی وجود ندارد.

27 اکتبر 2010

نیوکاسل 0-4 آرسنال

بزرگترین برد ما در زمین سرخابی ها در سال های اخیر این بازی در جام اتحادیه بود که ما را راحت به مرحله یک چهارم نهایی رساند. این تنها به لطف یک گل به خودی فاجعه بار شروع شد، زمانی که ضربه رایان تیلور از پشت سر به تیم کرول برخورد کرد و وارد دروازه شد.

در نیمه دوم، تئو والکات در پشت دفاع میزبان قرار گرفت و توپ را از روی سر گلر هلندی عبور داد. در ادامه بنتنر یک گل زیبا را به گوشه بالایی دروازه وارد کرد تا پیروزی ما را قطعی کند. والکات یک گل دیگر را به ثمر رساند تا پیروزی را پررنگ‌تر کند.

19 می 2013

نیوکاسل 0-1 آرسنال

ما در روز آخر فصل به سمت Tyneside حرکت کردیم و میدانستیم که با برد، برای شانزدهمین سال متوالی وارد لیگ قهرمانان می‌شویم و تاتنهام را پشت سر می‌گذاریم.

زمانی که پاپیس سیسه در دقایق اول فرصت طلایی خود را از دست داد، اعصاب ما را بهم زد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما شش دقیقه پس از شروع نیمه دوم، لورن کوشیلنی یک گل زیبا را از نزدیک وارد دروازه کرد. والکات در دقایق پایانی ضربه‌اش به تیرک دروازه برخورد کرد، اما اطمینان کافی از اینکه در جایگاه چهارم جدول قرار می‌گیریم، انجام شده بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۱۷ ۱۱:۱۸
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰