loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی : لیورپول - آرسنال
پیش بازی : لیورپول - آرسنال

پیش بازی : لیورپول - آرسنال

لیورپول در این تابستان خط تهاجمی اش را با خرید محمد صلاح از رم با رقم ٣۶.٩ میلیون پوند که موجب شکسته شدن رکورد گران ترین خرید تاریخ باشگاه شد، تقویت کرد. این بازیکن مصری می‌تواند امیدوار باشد اولین گلش در آنفیلد در لیگ برتر مقابل آرسنال در روز شنبه به ثمر برسد.


🔸لیورپول در مقابل آرسنال
توپچی‌ها هافبک چند کاره خود اوکسلید چمبرلین را در این فصل در هر دو پست وینگ بک راست و چپ محک زده اند، و ممکن است قسمتی از برنامه شان برای مهار صلاح در سفرشان به آنفیلد باشد، اما همچنین می‌تواند نقش کلیدی ای در خط آتش آرسنال نیز ایفا کند.

صلاح در اولین بازی اش برای لیورپول در لیگ برتر مقابل واتفورد نقشی موثر داشت و به دوازدهمین بازیکن لیورپول مبدل شد که در بازی ابتدایی خود موفق به گلزنی برای قرمزها می‌شود، که در این لیست نام بازیکنانی از جمله مایکل اوون، لوئیز سوارز و سادیو مانه نیز به چشم میخورد.صلاح در گذشته در لیگ برتر با پیراهن چلسی بازی کرده است اما تنها ١٣ بازی در ١٢ ماه حضورش انجام داده است و ارزش خود را با حضور در سری آ در تیم های فیورنتینا و رم نشان داد.
همچنین فصل گذشته بهترین فصل او بود که توانست با ١۵ گل و ١١ پاس گل به همراه تیمش پشت سر یوونتوس رتبه دوم را کسب کنند. تنها ۶ بازیکن در سری آ در فصل گذشته مجموعه گل و پاس گلشان از او بالاتر بوده است.و وقتی آمار او را در فصل گذشته با دیگر گزینه های تهاجمی لیورپول مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که چرا یورگن کلوپ خوشحال از شکستن رکورد انتقال ٣۵ میلیون پوندی اندی کرول از نیوکاسل است.او فصل گذشته نسبت به هر بازیکن دیگری از لیورپول گل و همینطور پاس گل بیشتری ثبت کرده است. در حقیقت، هیچ بازیکنی از لیورپول بعد از ٣١ گل سوارز و ٢١ گل استوریج در فصل ٢٠١٣-١۴، نتوانسته اند بیش از ١۵ گل به ثمر برسانند.


🔸گزینه های تهاجمی لیورپول
آمار گل، پاس گل و مجموع آنها برای لیورپول در فصل ٢٠١۶/١٧

🔹محمد صلاح: ١۵گل  ١١پاس گل  ٢۶مجموع
🔹فیلیپه کوتینیو: ١٣گل  ٧پاس گل  ٢٠مجموع
🔹سادیو مانه: ١٣گل  ۵پاس گل  ١٨مجموع
🔹روبرتو فیرمینو: ١١گل  ٧پاس گل  ١٨مجموع
🔹دیووک اوریگی: ٧گل  ٣پاس گل  ١٠مجموع
🔹دنیل استوریج: ٣گل  ١پاس گل  ۴مجموع



🔸الکس اوکسلید چمبرلین
در عین حال، اوکسلید چمبرلین در تمام دقایق سه بازی این فصل آرسنال حضور داشته است، شامل کامیونیتی شیلد که پنالتی خود را هم به گل تبدیل کرد.او در بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل لستر در پست وینگ بک چپ بازی کرد اما مقابل استوک به سمت راست انتقال پیدا کرد، پس میتواند بازیکن مقابل صلاح در بازی پیش رو باشد، شاید هم در سمت مخالف زمین برای پایه ریزی حملات آرسنال استفاده شود.اوکسلید چمبرلین تا به اینجای فصل بیشترین دریبل موفق را بین تمام بازیکنان لیگ به نام خود ثبت کرده است.او از ١٧ دریبل خود تنها دو دریبل را از دست داده است و توانسته است ١۵ دریبل موفق داشته باشد.


آمار بیشترین دریبل های این فصل لیگ برتر، تعداد کل دریبل ها در کنار دریبل های موفق
🔹الکس اوکسلید چمبرلین: ١٧مجموع  ١۵دریبل موفق
🔹روبن لوفتوس چیک: ١۴مجموع  ٨دریبل موفق
🔹مارکوس رشفورد: ١٣مجموع  ٧دریبل موفق
🔹ریاض ماحرز: ١٢مجموع  ۴دریبل موفق
🔹هری کین: ١٢مجموع  ٣دریبل موفق


با آینده ای نامعلوم، چمبرلین عطش این را دارد که در این فصل در بهترین شرایط خود را حفظ کند.مجموع گل ها و پاس گل های او در هیچکدام از هفت فصلش در لیگ برتر هنوز به دو رقم نرسیده است! اما چه جایی بهتر از آنفیلد برای شروعی قدرتمندانه برای فصل ٢٠١٧/١٨.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : sky sport
بازدید: ۳,۰۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰