loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌بازی دیدار دو تیم آرسنال و منچسترسیتی
پیش‌بازی دیدار دو تیم آرسنال و منچسترسیتی

پیش‌بازی دیدار دو تیم آرسنال و منچسترسیتی

دو تیم آرسنال و منچسترسیتی فردا، یکشنبه ساعت 19:30، در ورزشگاه امارات لندن، در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
پپ گواردیولا به بازیکنانش هشدار داده است که اگر خواهان دفاع از عنوان قهرمانی فصل قبل خود در لیگ هستند، باید عملکرد خود را بهبود بخشند. او به وبسایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت:
 
" عملکردی که پارسال منجر به قهرمانی ما شد، برای موفقیت در این فصل کافی نخواهد بود. تجربه مربی‌گری من در بایرن مونیخ و بارسلونا به من می گوید که ما باید سطح خود را بالاتر ببریم. در ابتدا باید تک تک بازی ها را ببریم. در هر مسابقه‌ای لازم است تا برای بردن تلاش کنیم."
 
تحت هدایت این مربی اسپانیایی، منچسترسیتی قهرمان فصل 18-2017 شد و آنها نه رکورد مختلف را شکستند و برای اولین بار با امتیاز سه رقمی (100 امتیاز) فصل را به پایان رساندند.
 
آنها دفاع از عنوان قهرمانی خود را با بازی مقابل آرسنال امری آغاز می کنند. آرسنال برای اولین بار در 22 سال گذشته، مربی ای به‌غیر از آرسن ونگر را روی نیمکت خود می‌بیند.
 
امری در گفتگو با اسکای اسپورت اشاره کرد که او برنامه مدونی برای موفقیت آرسنال در این فصل فوتبال تنظیم کرده است. او در این باره گفت:
 
"سبک بازی ما با توپ، شاخصه بازی ماست. تاکتیک‌هایی شامل بازی ترکیبی و تسلط بر بازی با داشتن توپ، را در برنامه خود داریم. و وقتی که فضای مناسب را داشته باشیم، سریعا سراغ حملات زهردار خواهیم رفت."
 
"ما به دو فاکتور نیاز داریم: بازیکنان با کیفیت که اکنون دارای آن هستیم و سپس سازماندهی و نظم. با این دو فاکتور می توانیم پیشرفت کنیم و هر بازیی را ببریم. یکبار دیگر تکرار میکنم: نظم سپس بازی."
 
اخبار دو تیم
 
اونای امری امید دارد تا آرون رمزی برای بازی روز یکشنبه آماده شود. رمزی که تا پایان این فصل با آرسنال قرارداد دارد، از ناحیه ساق پا آسیب دیدگی جزئیی دارد، به تمرینات بازگشته بود و امکان دارد تا برای بازی روز یکشنبه به مرز آمادگی برسد.
 
سئاد کولاسیناچ( مصدومیت از ناحیه زانو)، لورن کوشیلنی( مصدومیت از ناحیه آشیل) غایبان قطعی آرسنال در بازی یکشنبه خواهند بود. خریدهای جدید تیم، برند لنو، استفان لیخشناینر، سوکراتیس پاپاستاپولوس، لوکاس توریرا و متئو گوندوزی همگی می توانند اولین بازی رسمی خود را برای تیم آرسنال در  اولین بازی فصل، انجام دهند.
 
گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا در روز جمعه عصر گفت که هم رحیم استرلینگ و هم کوین دی بروینه، با وجود اینکه بدلیل حضور طولانی در رقابت های جام جهانی، به تازگی به تمرینات بازگشته اند، ولی برای بازی با آرسنال، شانس حضور در تیم را خواهند داشت.
 
برناردو سیلوا که در این تابستان در بازیهای پیش‌فصل، حضور موثری در تیم داشت، امکان حضور در ترکیب اصلی من‌سیتی را دارد. ادرسون نیز به احتمال فراوان به درون دروازه منچستر‌سیتی باز می‌گردد، حتی با وجود اینکه کلودیو براوو در جریان بازی با چلسی در کامیونیتی شیلد، موفق شد دروازه تیم را بسته نگه دارد.
 
دنیلو که از زمان رقابت‌های جام جهانی، از ناحیه مچ پا مصدوم است، به همراه داوید سیلوا که هنوز در حال درمان می‌باشد و در بازی‌های پیش‌فصل من‌سیتی نیز حضور نداشت، غایبان تیم منچسترسیتی در برابر آرسنال خواهند بود.
 
پیش‌بینی پل مرسون
 
 
"اگر هفته گذشته درباره نتیجه از من پرسیده می شد، من می گفتم که شانس آرسنال بیشتر است، اما هفته گذشته،منچستر سیتی بازی خوبیی را در مقابل چلسی در کامیونیتی شیلد انجام داد. من احساس میکنم که آرسنال با مربی جدید خود، حتی با وجود تغییرات گسترده در تیم، این فصل دارای برنامه مدون خواهد بود.
 
"اما فکر می‌کنم که منچسترسیتی رقیب بسیار بزرگی برای شروع آنها خواهد بود. با بضاعت فعلی آرسنال در زمین تمرین، آنها باید تمرینات سخت و یکنواختی را انجام بدهند تا بتوانند کارآیی مناسبی داشته باشند، اما فکر نمی‌کنم که فردا بتوانند به اوج کارآیی خود برسند."
 
پیش‌بینی پل مرسون: 3-1 به سود منچسترسیتی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۰
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۰۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰