loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌بینی آرسنال در فصل ۲۰۲۴/۲۵: جایگاه در لیگ برتر، آقای گل و پیش‌نمای فصل
پیش‌بینی آرسنال در فصل ۲۰۲۴/۲۵: جایگاه در لیگ برتر، آقای گل و پیش‌نمای فصل

پیش‌بینی آرسنال در فصل ۲۰۲۴/۲۵: جایگاه در لیگ برتر، آقای گل و پیش‌نمای فصل

آرسنال در فصل ۲۰۲۴/۲۵ تلاش خود را برای کنار زدن منچستر سیتی، قهرمان همیشگی لیگ برتر، ادامه خواهد داد.

پس از چند فصل ابتدایی با نتایج ناامیدکننده در بالاترین سطح فوتبال انگلیس، میکل آرتتا پیشرفت چشمگیری را در همه زمینه‌ها نظارت کرده و توانسته تیمی بسازد که قادر به رقابت با بهترین‌های انگلیس و اروپا باشد.

جام حذفی سال ۲۰۲۰ تنها جام مهمی است که توپچی‌ها تحت هدایت این اسپانیایی به دست آورده‌اند، اما آیا آنها می‌توانند در نهایت در لیگ برتر به صدر جدول برسند و در لیگ قهرمانان پیشرفت بیشتری داشته باشند؟

اینجا پیش‌نمای فصل ۲۰۲۴/۲۵ آرسنال به قلم 90min است.

عملکرد آرسنال در پنج فصل اخیر

با توجه به اینکه آرتتا در زمان جایگزینی اونای امری در سال ۲۰۱۹، تیمی از ستاره‌های پیر و پردرآمد را در اختیار داشت، پیشرفت فصل به فصل در دوران حضورش در استادیوم امارات فوق‌العاده بوده است.

دو فصل در رتبه هشتم و سپس رتبه پنجم در فصل ۲۰۲۱/۲۲، که در آن تنها به دلیل اختلاف کم نتوانستند به لیگ قهرمانان صعود کنند، اما در دو سال گذشته آرسنال خود را به عنوان بزرگترین تهدید برای سیتی مطرح کرده است.

شماره پیراهن‌های بازیکنان آرسنال در فصل ۲۰۲۴/۲۵

تغییرات زیادی در شماره پیراهن‌های آرسنال برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ در طول فصل نقل و انتقالات تابستانی رخ نداده است.

ریکاردو کالافیوری، بازیکن جدید، پیراهن شماره ۳۳ را بر تن خواهد کرد، اما فروش امیل اسمیت رو به خالی ماندن پیراهن شماره ۱۰ منجر شده است. اگر مهاجم جدیدی به ترکیب تیم اضافه شود، می‌تواند این شماره نمادین را به دست آورد.

الکساندر زینچنکو پیراهن شماره ۳۵ را با شماره ۱۷، شماره پیراهنی که برای اوکراین می‌پوشد، عوض کرده است. این مدافع همه کاره جایگزین سدریک سوارز شده است که در اوایل تابستان از تیم جدا شد.

۱. آرون رمزدیل
۲. ویلیام سالیبا
۳. کیران تیرنی
۴. بن وایت
۵. توماس پارتی
۶. گابریل ماگالائس
۷. بوکایو ساکا
۸. مارتین اودگارد
۹. گابریل ژسوس
۱۱. گابریل مارتینلی
۱۲. یورین تیمبر
۱۴. ادی انکتیا
۱۵. یاکوب کیویور
۱۷. اولکساندر زینچنکو
۱۸. تاکهیرو تومیاسو
۱۹. لئاندرو تروسارد
۲۰. جورجینیو
۲۱. فابیو ویرا
۲۲. داوید رایا
۲۴. ریس نلسون
۲۹. کای هاورتز
۳۳. ریکاردو کالافیوری
۴۱. دکلان رایس

نقل و انتقالات تابستانی آرسنال

ورودی‌ها:

ریکاردو کالافیوری از بولونیا - ۴۲ میلیون پوند
داوید رایا از برنتفورد - ۲۷ میلیون
تامی ستفورد از آژاکس - ۸۴۲ هزار
لوکاس نیگارد از نوردسلند - نامعلوم

خروجی‌ها:

امیل اسمیت رو به فولام - ۳۴ میلیون پوند
میکا بیرث به اشتورم گراتس - ۴ میلیون
نونو تاوارس به لاتزیو - قرضی
آلبرت سامبی لوکونگا به سویا - قرضی
کارل هاین به والادولید - قرضی
محمد الننی به الجزیره - آزاد
آماریو کوزیر دوبری به برایتون - آزاد
آرتور اوکونکو به رکسهام - آزاد
سدریک سوارز - آزاد

لباس‌های فصل ۲۰۲۴/۲۵ آرسنال

پیراهن خانگی آرسنال با تغییر قابل توجهی در طراحی همراه است و به جای استفاده از لوگوی کامل سپر، از توپ معروف باشگاه استفاده شده است. پایه پیراهن قرمز است و پنل‌های سفید روی پهلوها و شانه‌ها قرار دارند که نوارهای سه گانه چشمگیر آدیداس روی آن‌ها دیده می‌شود.

لباس دوم در همکاری بین آرسنال و گروه آفریقایی-بریتانیایی لابروم لندن طراحی شده است و دارای پایه مشکی با علامت‌های قرمز، سبز و سفید روشن برای نشان باشگاه و سایر اسپانسرها است. الگوهای آفریقایی نیز از زیر بغل تا پایین پهلوها و روی شورت جریان دارند.

بهترین گلزن آرسنال در فصل ۲۰۲۴/۲۵

در چند فصل گذشته، هیچ نیروی غالب در جدول گلزنان آرسنال وجود نداشته است و توپچی‌ها مجموعه‌ای از گلزنان ثابت را در اختیار دارند.

می‌توان روی بوکایو ساکا برای رسیدن به تعداد دو رقمی گل‌ها حساب کرد، در حالی که گابریل مارتینلی دو فصل پیش بسیار پر گل بود. هر دو لئاندرو تروسارد و کای هاورتز در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴ موثر بودند.

گابریل ژسوس در پیش‌فصل نشان داده است که ممکن است به فرم شاداب خود بازگردد، اما بعید است که با توجه به بی‌دقتی‌اش مقابل دروازه، در صدر جدول گلزنان آرسنال قرار گیرد. برعکس، ساکا همچنان در یک سوم پایانی زمین در حال پیشرفت است و اگر دوباره از غیبت طولانی‌مدت جلوگیری کند، این وینگر آماده است تا دوباره یک فصل گلزنی پر رونق داشته باشد.

ژسوس می‌تواند به عنوان مهاجم اصلی انتخاب شود و هاورتز را مجبور به بازی در میانه میدان کند، اما انتظار می‌رود این بازیکن آلمانی اغلب در خط حمله بازی کند و ظهور او در فصل گذشته برای سال دوم به او کمک می‌کند. انتظار می‌رود هاورتز برای کسب عنوان آقای گل با ساکا رقابت کند و ممکن است کاپیتان مارتین اودگارد با توجه به اینکه احتمالا ورود بازیکنان جدید در تابستان مسئولیت‌های ساخت بازی او را کاهش می‌دهد، بتواند آمار گلزنی خود را در فصل ۲۰۲۲/۲۳ (۱۵ گل در لیگ برتر) تکرار کند.

پیش‌بینی جایگاه آرسنال در لیگ برتر

توپچی‌ها تنها کار سختی که دارند این است که از منچستر سیتی پپ گواردیولا سبقت بگیرند تا اولین قهرمانی لیگ خود را از زمان شکست‌ناپذیران در فصل ۲۰۰۳/۰۴ به دست آورند. مردان آرتتا در دو فصل گذشته سیتیزن‌ها را تحت فشار قرار داده‌اند و مطمئنا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ نیز در کورس قهرمانی خواهند بود.

آرسنال اکثر بازی‌های خود را کنترل خواهد کرد و همچنان قادر است با بازی مالکانه مطمئن و کار فوق‌العاده بدون توپ، تیم‌ها را شکست دهد. هسته اصلی آن‌ها دست‌نخورده باقی مانده است و نباید انتظار افت عملکرد داشته باشیم، زیرا آرتتا از خطر رکود آگاه است. این اسپانیایی به تغییر تدریجی تاکتیکی تیم خود ادامه خواهد داد، اما آیا آن‌ها می‌توانند عملکرد درخشان فصل گذشته را بهبود بخشند؟

باشگاه در پنجره تابستانی به صورت آرام کار کرده است و ترکیب اصلی قوی آرتتا تنها به چند قطعه دیگر برای تکمیل پازل نیاز دارد. با این حال، همانطور که هست، آرسنال فاقد استعداد تهاجمی ویرانگری است تا بتواند بر سیتی غلبه کند و تاج قهرمانی را به دست آورد. آن‌ها بار دیگر نزدیک‌ترین رقیب در قله جدول خواهند بود، اما قهرمانی لیگ همچنان از آن‌ها فراری خواهد بود.

پیش‌بینی جایگاه آرسنال در لیگ برتر ۲۰۲۴/۲۵ - دوم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۲۴ ۱۸:۵۶
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : 90Min
بازدید: ۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰