loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌بینی‌های 90Min از لیگ برتر: چه اتفاقاتی در فصل ۲۰۲۴/۲۵ خواهد افتاد؟
پیش‌بینی‌های 90Min از لیگ برتر: چه اتفاقاتی در فصل ۲۰۲۴/۲۵ خواهد افتاد؟

پیش‌بینی‌های ۹۰Min از لیگ برتر: چه اتفاقاتی در فصل ۲۰۲۴/۲۵ خواهد افتاد؟

قهرمان لیگ برتر

آرسنال در دو فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و این تیم بی‌نظیر منچستر سیتی را به چالش کشیده است، اما ممکن است در پایان فصل ۲۰۲۴/۲۵ دوباره شکست بخورد.

با توجه به اینکه آنها شش قهرمانی از هفت قهرمانی اخیر لیگ برتر را کسب کرده‌اند، پیش‌بینی اینکه مردان پپ گواردیولا دوباره پیروز شوند، چندان دور از انتظار نیست. هرچند دیدن بازگشت جام به اتحاد ممکن است کسل‌کننده باشد، اما مقصد منطقی است.

تیم شگفتی‌ساز

اینکه آیا دیدن تلاش کریستال پالاس برای رسیدن به جایگاه‌های اروپایی در فصل آینده تعجب‌آور خواهد بود یا خیر، جای سوال دارد. پس از همه، آنها پس از یک جهش فوق‌العاده در جدول تحت هدایت اولیور گلاسنر، در فصل ۲۰۲۳/۲۴ در رتبه دهم قرار گرفتند.

اما عقاب‌ها ۱۱ امتیاز با چلسی در رتبه هفتم فاصله داشتند و یکی از خلاق‌ترین بازیکنان خود، مایکل اولیسه، را به بایرن مونیخ از دست داده‌اند. مارک گویی و ابرچی ازه نیز ممکن است جدا شوند و موفقیت پالاس تا حد زیادی به این بستگی دارد که چه کسی را می‌توان در سلهرست پارک نگه داشت.

با این حال، با جذب هوشمندانه و کمی شانس در بازار، مردان گلاسنر می‌توانند پیشرفت کنند و در فصل آینده به جمع شش تیم برتر راه پیدا کنند.

عملکرد کمتر از حد انتظار

با توجه به اینکه لیورپول احتمالا در آخرین فصل یورگن کلوپ بیش از حد عملکرد داشته است، ما پیش‌بینی می‌کنیم که یک واقعیت تلخ برای ۲۰۲۴/۲۵ وجود خواهد داشت. قرمزها سال‌ها به کلوپ بدهکار بودند و کنار آمدن بدون این مربی کاریزماتیک ممکن است غیرممکن باشد، حداقل در کوتاه مدت.

آرنه اسلوت وظیفه دشوار جمع‌آوری نیروها و ساختن بر اساس پایه‌های محکم را بر عهده دارد، اما به اندازه تیم فاینوردش چشمگیر بود، او هنوز در سطح نخبه تا حد زیادی آزمایش نشده است.

اکنون، لیورپول به احتمال زیاد خیلی پایین جدول قرار نخواهد گرفت، صرف نظر از هر گونه کاهش نتیجه، اما ممکن است آنها ضعیف‌تر شوند زیرا اسلوت سعی می‌کند پاهای خود را در کفش‌های غول‌پیکر کلوپ جا کند. افتادن از جایگاه‌های لیگ قهرمانان یک احتمال مشخص به نظر می‌رسد.

بهترین گلزن

دو فصل در لیگ برتر. دو کفش طلا. ۶۳ گل. آیا باید بیشتر بگوییم؟

شرط‌بندی علیه ارلینگ هالند برای سومین کفش طلای متوالی معادل شرط‌بندی روی رنگ آبی در رولت است. شما به سادگی پول خود را دور می‌ریزید.

بازیکنانی مانند کول پالمر و اولی واتکینز فصل گذشته او را تحت فشار قرار دادند، اما مردی که به طور کلی هر بازی یک گل می‌زند، خیلی خوب است که نتوان او را انکار کرد.

بیشترین پاس گل

وقتی ارلینگ هالند عنوان بهترین گلزن را به دست می‌آورد، ممکن است هموطنش جایزه بهترین پاسور را کسب کند. آرسنال نشانه‌های کمی از کند شدن تحت هدایت میکل آرتتا نشان می‌دهد - در واقع، آنها با سرعت قابل توجهی در حال افزایش سرعت هستند - و بازی تهاجمی ویرانگر آنها کلید موفقیت آنها بوده است، هرچند با یک دفاع سنگی در پس زمینه.

بوکایو ساکا ممکن است سر تیترها را به خود اختصاص دهد و کای هاورتز ممکن است انتخاب هیپسترها باشد، اما این مارتین اودگارد است که کلید توپچی‌ها را در دست دارد. این جادوگر جذاب دارای پای چپ بی‌رقیبی است که می‌تواند دفاع حریف را با سهولت قابل توجهی از هم بپاشد.

او فصل گذشته ۱۰ پاس گل داد که بیشترین تعداد پاس گل او در یک فصل لیگ برتر بود و ما فکر می‌کنیم او در فصل آینده حتی بیشتر پیشرفت خواهد کرد.

بهترین بازیکن جوان

پاسپورت او ممکن است نشان دهد که او ۱۹ ساله است، اما کوبی ماینو مغز یک اسپانیایی ۲۶ ساله را دارد، توپ‌ها را در مرکز زمین پخش می‌کند و بازی را با ثبات فوق‌العاده‌ای متوقف می‌کند. گلی که در فینال جام حذفی فصل گذشته مقابل منچسترسیتی زد، ممکن است در پایان چیزی بیش از یک پانویس در یک حرفه استثنایی باشد.

ماینو در حال حاضر یکی از همه کاره ترین هافبک‌های لیگ برتر است که در فصل گذشته در میان آشفتگی اولدترافورد در سطح بسیار بالایی بازی کرد. اگر من یونایتد بتواند واقعاً خود را جمع و جور کند، چند بازیکن خوب به خدمت بگیرد و بلافاصله آنها را به چوب مرده تبدیل نکند، ماینو در فصل آینده حتی درخشان‌تر خواهد شد.

بیشترین پیشرفت

ممکن است پیش‌بینی کرده باشیم که لیورپول با مشکل مواجه خواهد شد، اما ورود اسلوت می‌تواند پتانسیل دومینیک سوبوسلای را آزاد کند. پس از شروع آتشین در دوران حضورش در آنفیلد، این مجارستانی به طرز هشدار دهنده‌ای در آغاز سال از کار افتاد و نتوانست تا پایان فصل جایگاه اصلی خود را به دست آورد.

یک یورو ۲۰۲۴ ناامیدکننده ممکن است اعتماد به نفس را افزایش نداده باشد، اما سیستم اسلوت ممکن است آزادی مورد نظر مرد سابق لایپزیگ را به او بدهد. سوبوسلای باید بتواند در نقش مشابهی با شماره ۱۰ بازی کند و به او اجازه دهد تا پاهای سریع و شوت‌های قدرتمند خود را در منطقه خطر نشان دهد.

با توجه به اینکه او در اولین فصل حضور در لیگ برتر تنها ۳ گل و ۲ پاس گل به ثبت رساند، نباید برای تعیین بهترین رکورد شخصی خود خیلی سخت تلاش کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۱۳ ۱۸:۲۰
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : 90Min
بازدید: ۱۴۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰