loading
در حال بررسی درخواست شما
کاپلو محو چمبرلین
کاپلو محو چمبرلین

کاپلو محو چمبرلین


آلکس اوکسلاد چمبرلین پس از نمایش خیره کننده در روز شکست آرسنال در برابر منچستر یونایتد خود را به عنوان یک گزینه برای تیم ملی انگلستان در مسابقات یورو 2012 معرفی نمود. سرمربی سه شیرها ( لقب تیم ملی انگلستان ) روز یکشنبه در امارات حاضر بود و به شدت تحت تاثیر اولین بازی این بازیکن 18 ساله در لیگ برتر قرار گرفته است. کاپلو ضمن تمجید از عملکرد چمبرلین در دیدار برابر یونایتد اعلام نمود از نزدیک پیگیر وضعیت این بازیکن خواهد بود. این مربی ایتالیایی امیدوار است چمبرلین در هفته های آتی نیز جزء ترکیب اصلی آرسنال به میدان برود. او هم اکنون عضو تیم زیر 21 ساله های انگلیس می باشد و عدم حضور او در ترکیب ثابت آرسنال ممکن است منجر به تجدید نظر کاپلو برای دعوت او به تیم ملی بزرگسالان انگلستان گردد.

سرمربی آرسنال ، آرسن ونگر معتقد است این جوان 12 میلیون پاوندی شانس زیادی برای رفتن به جام ملت های اروپا دارد. انگلستان  29 فوریه در ویمبلی میزبان هلند خواهد بود و اگر چمبرلین به اندازه کافی تا آن زمان بازی کند ، ممکن است کاپلو برای دادن شانس بازی به وی در آن دیدار وسوسه شود.

کاپلو در نوامبر گفت : " به شدت تحت تاثیر او قرار گرفته ام ، او بازیکن خوبی است ، بسیار با کیفیت است و واقعا  کلاس بالا بازی می کند.
او واقعا بازیکن مناسبی برای دیدارهای دوستانه پیش رو ، قبل از جام ملت های اروپا خواهد بود. "

اسون گوران اریکسون ، مربی اسبق انگلیس نیز قبلا با دعوت از تئو والکات برای مسابقات جام جهانی 2006 ، حتی قبل از اینکه او یک بازی را برای آرسنال انجام دهد ، طوفانی به پا کرده بود.( والکات در ازای 10 میلیون پاوند از ساوت همپتون به آرسنال منتقل شده بود )

تصمیم ونگر مبنی بر تعویض آلکس اوکسلاد چمبرلین که برای اولین بار از ابتدا برای توپچی ها در لیگ برتر به میدان رفته بود از سوی تماشاگران " هو " شد. این درحالی بود که این بازیکن جوان پایه گذار گل تساوی آرسنال در برابر یونایتد بود و فان پرسی روی پاس وی موفق به ثمر رساندن آن گل شد. اما به نظر می رسد با توجه به رفع مصدومیت میکل آرتتا ، در صورت آمادگی وی ، روز یکشنبه او در برابر آستون ویلا از سری مسابقات اف ای کاپ به میدان برود.

آرتتا به رادیو فرانسوی آر ام سی اسپورتس گفت : " همه بازیکنان از آرسن ونگر حمایت می کنند و هیچ اختلاف و تفرقه ای در رختکن وجود ندارد. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۱,۱۳۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰