loading
در حال بررسی درخواست شما
کَرول ، نگرانی ونگر برابر وستهام
کَرول ، نگرانی ونگر برابر وستهام

کَرول ، نگرانی ونگر برابر وستهام


"در برابر هر تیمی، وقتی توپی در محوطه جریمه ارسال شود، او همیشه خطرناک است"؛ صحبتی که رئیس پیش از بازی با وست هم راجع به اندی کرول کرده است.

🔹در دوره ای که وست هم در وضعیت افت خود قرار دارد، اندی کرول همچنان خطرناک است. چکش ها در ۶ بازی آخر خود موفق به پیروزی نشده اند، اما درخشش مهاجمشان با ۵ گل و ۱ پاس گل در ۸ بازی آخرش کاملا مشهود است.

🔸او رکورد خوبی هم مقابل ما دارد، ۴ گل در دو بازی؛ در بازی نیم فصل دوم فصل گذشته در آپتون پارک مقابل ما که به نتیجه ۳-۳ منجر شد، در ۱۰ دقیقه هتریک کرد؛ و ونگر به بازیکنان خود هشدار داد که برای بازی روز چهارشنبه مراقب این مهاجم ۲۸ ساله باشند.

او گفت: "بهترین راه برای مهار او، بازی کردن در نیمه زمین آنهاست؛ جدای از این، اندی کرول به خوبی حفظ توپ میکند، در هوا بسیار قدرتمند است، همچنین پا به توپ خوبی دارد و باید در ارسال ها هوشیار باشیم. به محض اینکه توپی به محوطه جریمه ارسال شود او برای هر تیمی خطرساز است."

🔹تساوی روز یکشنبه، سه امتیازی که ونگر بدنبالش بود را به همراه نداشت، اما او بر این باور است که عملکرد بازیکنانش اعتماد به نفس کافی را برای ده بازی باقی مانده تا پایان فصل را به آن ها داده است. او در این باره گفته است:

"اعتماد به نفس چیزیست که به سرعت می رود و به آرامی باز میگردد؛ به نظرم اینکه بازی مقابل سیتی رو در حالی که ۲-۱ عقب بودیم، جبران کردیم و نباختیم، تاثیر مثبتی روی اعتماد به نفسمان گذاشت، و تنها باید به آن چیزی که میخواهیم در زمین فوتبال پیاده کنیم، اعتقاد داشته باشیم."

در ادامه گفت:

"باید بسیار مراقب باشیم، چون وست هم در بازی های خارج از خانه بهتر از بازی هایی که میزبان هستند عمل میکند. آن ها در خانه با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند و به تازگی به ورزشگاه جدیدشان نقل مکان کرده اند. آن ها پایِت را هم در میانه فصل از دست دادند. لیگ جزیره بسیار نفس گیر است اما وقتی به تیم آن ها نگاه میکنید، بازیکنان با کیفیتی میبینید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانال تلگرام کانون
بازدید: ۹۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰