loading
در حال بررسی درخواست شما
گابریل مارتینلی به عنوان سومین بازیکن برتر تیم در فصل ۲۰۲۲/۲۳ انتخاب شد
گابریل مارتینلی به عنوان سومین بازیکن برتر تیم در فصل ۲۰۲۲/۲۳ انتخاب شد

گابریل مارتینلی به عنوان سومین بازیکن برتر تیم در فصل ۲۰۲۲/۲۳ انتخاب شد

گابریل مارتینلی در جایگاه سوم جایزه بهترین بازیکن فصل ما قرار گرفت.

مهاجم جوان برزیلی پس از اینکه با 15 گل به طور مشترک در صدر جدول گلزنان ما در لیگ برتر این فصل قرار گرفت، آرای زیادی را از هواداران کسب کرد، که نشان دهنده بهترین فصل او از نظر گلزنی در دوران جوانی او تاکنون است.

در فصل فوق العاده گابی، او همچنین برای جام جهانی 2022 به تیم برزیل دعوت شد و نامزد بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر شد.

همه چیز به خوبی در ماه آگوست شروع شد، زمانی که او اولین گل ما را در این رقابت ها مقابل کریستال پالاس به ثمر رساند و سپس در هفته بعد مقابل لسترسیتی دوباره گلزنی کرد. با عملکرد پویا او سه گل دیگر به ثمر رساند تا در کنار گابریل ژسوس در لیست سلسائو برای جام جهانی قطر قرار گیرد و در بازی های کشورش مقابل صربستان، کامرون و کره جنوبی در جریان صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی حضور داشت.

او پس از شروع مجدد لیگ برتر، برای باشگاهش حیاتی بود و در پیروزی‌های باکسینگ دی و شب سال نو به ترتیب مقابل وستهم و برایتون گلزنی کرد و سپس عملکرد فوق‌العاده‌ای را آغاز کرد که در 12 بازی بین فوریه و آوریل، 8 بار گلزنی کرد.

او علاوه بر گلزنی های منظم، 6 پاس گل نیز در 46 بازی‌اش در تمامی مسابقات به ثبت رساند. او با تاثیرگذاری بر روی 21 گل، سومین بازیکن برتر ما در این زمینه بود.

او در لیگ 15 بار گلزنی کرد، 8 بار با پای راست، 4 بار با پای چپ و 3 بار با ضربه سر. در حالی که XG وی در طول فصل 9.13 بود، به این معنی که او نزدیک به 6 گل بیشتر از آنچه انتظار داشت به ثمر رساند. فقط هری کین (8.57) و ارلینگ هالند (7.34) در این زمینه بهتر از او عمل کردند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۱۸ ۱۱:۲۰
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰