loading
در حال بررسی درخواست شما
گل آنری گویای همه چیز بود
گل آنری گویای همه چیز بود

گل آنری گویای همه چیز بود



بازگشت تیری آنری و گلزنی وی در دیداری که پس از پنج سال غیبت در آرسنال به ثمر رساند آنقدری تاثیر گذار بود که پس از چند روز از گذشت آن بازی همچنان بحث روز فوتبال جزیره باشد .
فابیانسکی که مراحل ریکاوری برای بازگشت از مصدومیت را پشت سر می گذارد باور دارد این گل خود گویای همه چیز درباره تیری هانری است .
وی در اینباره در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت :

" به نظر بسیار سورپرایر کننده بود . من بازی را در خانه تماشا کردم و اول از همه می توانستید واکنش و آن همهمه را در هنگام ورود تیری هانری ببینید دوم وقتی وی گلزنی کرد و آن احساس بزرگ و  فوق العاده .
آن گل همه چیز را درباره وی نشان داد . تکنیک وی, کیفیت وی و کنترل اولیه توپ و اعتماد به نفس او و ارامش وی و دیدنش فوق العاده بود .
با دیدن گل می توانستید حرکت وی را ببینید که فوق العاده بود . همچنین زمان بندی وی برای فرار از آفساید و تمام کنندگی خونسردانه وی . بر روی او فشار وجود دارد اما او نشان داد کاملا در تمام کنندگی اعتماد به نفس دارد و اجازه ورود احساسات منفی به خود را نمی دهد و آرامشش را حفظ می کند و به مانند تمام کنندگی های قدیمش در آرسنال با کیفیت خالص کار کرد .  "

انری آخرین مرد ونگر از تیم شکست ناپذیران است که به ترکیب تیم بازگشته و این در حالی است بازیکنانی نظیر سول کمپل و ینس لمن نیز به طور مقطعی پیش از این در تیم حضور داشتند . فابیانسکی در اینباره می گوید :

" آن ها با خود تجربه می آورند و قبلا نیز اینجا با موفقیت حضور داشتند . در مقاطع کوتاهی که آن ها اینجا حضور داشتند همیشه با خود تجربه اورده اند . آن ها با بازیکنان جوان صحبت می کنند و به آن ها درباره چگونگی حرکات در زمین می گویند .
می توانستید در بازی برابر لیدز این را ببینید و تیری آنری و تئو والکات را ببینید که بر روی نیمکت درباره برخی موقعیت ها در زمین و تجربه تیری که درباره آن صحبت می کنند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰