loading
در حال بررسی درخواست شما
بررسی نقل و انتقالات آرسنال، آلابا و مالکوم
بررسی نقل و انتقالات آرسنال، آلابا و مالکوم

بررسی نقل و انتقالات آرسنال، آلابا و مالکوم

یکی از بازیکنان تحت نظر آرسنال وینگر بارسلونا، مالکوم است که تابستان گذشته از رم به بارسلونا پیوست و حالا بعد از گذشت یک سال نتواسته است نظر سرمربی بارسلونا را جلب کند و در این فصل تنها ۱۵ حضور در ترکیب بارسلونا داشته است. اما آرسنال امیدوار است تا بتواند وی را با قیمتی کمتر به خدمت بگیرد زیرا مبلغ درخواستی بارسلونا برای آرسنال زیاد است. آنها قیمت وی را ۶۰ میلیون اعلام کرده اند.


آرسنال به دنبال خرید داوید آلابا!

اصلی ترین هدف امری در تابستان بازسازی خط دفاعی تیم است و در این راه او به دنبال یک دفاع میانی و یک دفاع چپ مناسب است. ساموئل اومتیتی از گزینه های آرسنال برای دفاع میانی است و با توجه به نزدیک شدن بارسلونا به خرید مدافع تیم آژاکس، در های ورودی رو به اومتیتی باز خواهند شد اما قیمت احتمالی وی بالا خواهد بود.

در پست دفاع چپ نیز نام داوید آلابای اتریشی مطرح شده است که چند وقت پیش از علاقه به بازی کردن برای آرسنال و علاقه اش به این تیم در کودکی خبر داده بود و حالا با پیوستن لوکاس هرناندز فرانسوی به بایرن احتمال خروج وی نیز زیاد است. اما اصلی ترین چالش آرسنال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است که در صورت موفقیت آرسنال در کسب آن و همچنین به دست آوردن عنوان قهرمانی در لیگ اروپا میتواند با بودجه ی بیشتر، تیمی آماده تر برای به دست آوردن عناوین بیشتر در سال های آینده بسازد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۲,۱۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰