loading
در حال بررسی درخواست شما
لمار بلاخره به آرسنال میآید ؟!
لمار بلاخره به آرسنال میآید ؟!

لمار بلاخره به آرسنال میآید ؟!

افزایش شانس آرسنال بر سر جذب توماس لمار، بعد از رونمایی موناکو از خرید جدیدشان

تلاش آرسنال برای به خدمت گرفتن توماس لمار بعد از خبر امروز رونمایی باشگاه فرانسوی از خرید جدیدشان آداما دیاخابی، قوت بیشتری گرفت.
مهاجم ٢١ ساله که از تیم رِن به موناکو پیوسته است، قراردادی ۴ ساله با قهرمان فرانسه به امضاء رسانده، و به عنوان یک جایگزین احتمالی برای لمار محسوب می‌شود.

همانند هدف آرسنال، دیاخابی توانایی بازی در مرکز و همچنین در جناحین را داراست، پس در صورت جدایی لمار براحتی میتواند جای خالی او را پر کند.آرسن ونگر در تمام مدت تابستان به دنبال جذب لمار بوده است و همچنین سه پیشنهاد در ازای این بازیکن ٢١ ساله ارسال کرده است که بالاترین آنها حدود ۴۵ میلیون پوند بوده است و هر سه پیشنهاد از طرف موناکو رد شده اند.از او انتظار می‌رود که پیشنهاد چهارم خود را نیز ارائه دهد، گرچه او در کنفرانس خبری روز شنبه نسبت به صحبت راجع به حضور احتمالی لمار در آرسنال بی میل بود.

صحبت های آرسن ونگر:
ما راجع به وضعیت پیشروی مذاکرات صحبت نمی‌کنیم؛ در پایان اعلام می‌کنیم معامله صورت گرفته است یا خیر، نمی‌توانم این را به شما بگویم.در حال حاضر نکته خاص و قابل بحثی راجع به این موضوع وجود ندارد.در کل ما در بازار نقل و انتقالات فعال می‌باشیم. و به دنبال تقویت تیم هستیم.در همین حال آرسنال اخبار تازه‌ای از سوی لستر راجع به ریاض محرز دریافت کرده است، بازیکنی که ونگر درصورت عدم موفقیت در جذب لمار ممکن است به دنبال انتقال او باشد.

شب گذشته محرز در بازی مقابل برتون آلبیون در دیدار دوستانه پیش‌فصل به میدان رفت که با پیروزی ۲-١ روباه‌ها خاتمه یافت.و بعد از بازی، کریگ شکسپیر سرمربی لستر گفت: او خواهان بازی در یکی از ۶ تیم اول لیگ برتر انگلیس است؛ در این لحظه برای من کاملا مشخص است، او این خواسته را مطرح کرده است اما همچنان بازیکن ماست.
من ۶٠ دقیقه به او بازی دادم. آیا ذهن من را مشغول کرده است؟ این هم بخشی از پنجره نقل و انتقالات است. اگر درگیرش شوید، می‌تواند بر رو شما تاثیر بگذارد.اما شغل من این است که مطمئن باشم بازیکنان بر روی تمام جلسات تمرین و تمام بازی ها متمرکز هستند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football-london
بازدید: ۲,۲۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰