loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاه امری به هافبک دفاعی آرژانتینی
نگاه امری به هافبک دفاعی آرژانتینی

نگاه امری به هافبک دفاعی آرژانتینی

آرسنال به هافبک دفاعی آرژانتینی والتر کینمن علاقه دارد. اونای امری گزینه های بهتری برای خط دفاع خود میخواهد و کینمن ۲۸ ساله بطور معمول در سمت چپ جلوی دفاع روبه عقب بازی میکند و او در فصل جاری به تیم ملی آرژانتین دعوت شده است. گرمیو مورد توجه چند تیم انگلیسی و همچنین اتلتیکو مادرید است که دیگو سیمئونه مربی آنهاست که قبلا در سنت لورنزو با کینمن کار میکرده است.
 
کینمن ‌به وایکینگ معروف است و بسیار درگیر شونده و تکل زن است و قیمت او حدود رقمی نزدیک به ۱۰.۲ میلیون پوند برآورد میشود. تیم های همچون ایندپندته ، فلامینگو و بوکاجونیورز نیز خواهان بخدمت گیری او هستند اما سعی در کمتر کردند قیمت واقعی او دارند.
 
 سوال اساسی که باقی میماند اینست که وضعیت شکودران مصطفی در آرسنال چگونه خواهد شد که بخاطر کند بودنش از او انتقاد میشود و لورنت کوشنلی که در سپتامبر ۳۴ ساله خواهد. آرسنال بین تمام رقیبان سعی در امضای قرارداد با هم تیمی کینمن در تیم ملی آرژانتین نیز دارد، که نیکولاس تاگلیافیمو نام دارد و در پست وینگ چپ بک بازی میکند و در رادار منچستریونایتد برای جایگزینی آندره هررا قراردارد که هنوز قرارداد جدیدش وضعیتش مشخص نیست که امضا و یا رد شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : dailymail.co.uk
بازدید: ۲,۲۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰