loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین شایعات پیرامون توماس لمار و کینگزلی کومان
آخرین شایعات پیرامون توماس لمار و کینگزلی کومان

آخرین شایعات پیرامون توماس لمار و کینگزلی کومان

طبق گزارشات ستاره موناکو توماس لمار همچنان مشتاق به پیوستن به آرسنال در این پنجره نقل و انتقالاتی تابستانه است، و این در حالی است که گفته می‌شود توپچی‌ها در جذب ستاره جوان بایرن‌مونیخ کینگزلی کومان ناموفق بوده اند.

طبق خبر اکیپ، آرسنال در حال حاضر سه پیشنهاد مختلف برای لمار ارائه کرده است که هر سه رد شده اند، اما این بازیکن همچنان خواهان پیوستن به تیم شمال لندنی است و توپچی‌ها همچنان امیدوار به جذب او هستند.

طبق همین گزارش، موناکو در حال حاضر در حال مذاکره با ستاره سابق لیون رشید غزال می‌باشد، و ورود او می‌تواند زمینه ساز جدایی لمار شود. اگرچه غزال یک جایگزین اصلی نخواهد بود، اما میتواند به عمق ترکیب تیم بی‌افزاید.موناکو در همین حالت بسیاری از بازیکنان اصلی خود را از دست داده است، از جمله برناردو سیلوا و تیمو باکایوکو. قهرمان لیگ ١ فرانسه به بهترین نحو ممکن از طریق فروش بازیکن سرمایه کسب کرده است، اما این تغییرات بدون شک بر تیم اثر خواهند گذاشت، و از دست دادن یک مهره کلیدی دیگر می‌تواند ضربه بیشتری به تیم وارد کند.

شانس خوبی وجود دارد که آرسنال با پرداخت رقمی بالاتر از ارزش بازار این بازیکن را در روز های پایانی پنجره نقل و انتقالات به خدمت بگیرد، و موناکو هم می‌تواند ترکیب تیمش را به کلی بازسازی کند.در جایی دیگر، تله‌فوت گزارش کرده است که آرسنال پیشنهادی برای جذب ستاره بایرن مونیخ کینگزلی کومان ارائه کرده است، اما غول های باواریایی علاقه ای به مذاکره ندارند و بازیکن فرانسوی خواهان ماندن در باشگاه فعلی خود است.

بازیکن سابق یوونتوس جایگاه خود در لیگ آلمان در فصل گذشته را متزلزل دید، و مصدومیتش از ناحیه زانو هم او را از ترکیب دور تر کرد و آینده اش را مورد سوال قرار داد.از آنجایی که او بارها تیم خود را عوض کرده است، پس انتقال دیگر خیلی هم سوال برانگیز نخواهد بود؛ کومان ۲۱ ساله، تجربه بازی برای پاریسن‌ژرمن، یوونتوس و بایرن‌مونیخ را داشته است.
اما بایرن نه تنها انتقال قرضی او را دائمی کرده است،بلکه اوایل امسال بندی در قرارداد او گنجانده است و به نظر می‌رسد این انتقال انجام شدنی نیست.اگرچه کومان در فصل ٢٠١۶/١٧ انتظارات را برآورده نکرده است، اما همچنان به عنوان یک ستاره خوش آتیه که در همین زمان هم تاثیر بسزایی دارد، شناخته می‌شود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : bleacherreport
بازدید: ۲,۶۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰