loading
در حال بررسی درخواست شما
با تاکهیرو تومیاسو خرید جدید باشگاه آرسنال بیشتر آشنا شوید
با تاکهیرو تومیاسو خرید جدید باشگاه آرسنال بیشتر آشنا شوید

با تاکهیرو تومیاسو خرید جدید باشگاه آرسنال بیشتر آشنا شوید

تاکهیرو تومیاسو بازیکن ملی پوش ژاپن با قراردادی بلند مدت از سری آ ایتالیا و باشگاه بولونیا به آرسنال پیوست
 
این بازیکن 22 ساله کار خود را از وطنش و باشگاه آویسپا فوکوآکا آغاز کرد. او از تیم جوانان به تیم بزرگسالان راه یافت و برای تیم اصلی هم  بین سالهای 2015 تا 2017 ، 45 بار به میدان رفت. 
 
ژانویه 2018 به اروپا رفت و به تیم بلژیکی سینت ترویدن پیوست. وی 18 ماه برای این باشگاه بازی کرد و به عنوان بهترین بازیکن فصل 2018/19  باشگاهش دست یافت. 
 
عملکرد خوب او در این تیم باعث شد ژولای 2019  به سری آ ایتالیا و باشگاه بولونیا راه پیدا کند. تومیاسو دو فصل در این تیم حضور داشت و 63 بار هم به میدان رفت.
 
ادو گاسپار درباره این انتقال در مصاحبه ای با سایت رسمی آرسنال گفت: " خوشحالیم با تاکهیرو قرارداد بستیم. مدتیست که بازی او را زیرنظر داریم و حالا خرسندیم که با باشگاه بولونیا به توافق رسیدیم. بازیکن مهمی به ترکیب تیم اضافه شد."
 
میکل آرتتا هم ادر ادامه گفت: " تاکهیرو مدافعی مستحکم و باتجربه در سری آ ایتالیا و با سطحی بین المللی است. او مدافعی چند پسته با قابلیت های خوب دفاعیست. توانایی فنی بالایی دارد و در کار با توپ خونسرد است. او عضوی مهم در تیم ما خواهد بود و بی صبرانه منتظریم کارش با تیم ملی کشورش تمام شده و به ما ملحق شود. "
 
تومیاسو برای تمام رده های سنی تیم ملی کشورش یعنی از زیر 16ی سال تا بزگسالان  بازی کرده.است. او 23 بار برای تیم ملی بزرگسالان ژاپن به میدان رفته و در المپیک اخیر هم حضور داشته است. 
 
تاکهیرو در آرسنال پیراهن 18 را به تن خواهد کرد. همه اعضای باشگاه آرسنال برای او آرزوی موفقیت دارند و ورودش را خوش آمد میگویند. 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۱۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۱۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰