loading
در حال بررسی درخواست شما
جورجینیو به آرسنال پیوست
جورجینیو به آرسنال پیوست

جورجینیو به آرسنال پیوست

بعد از تلاش‌های آرسنال برای به خدمت گرفتن کایسدو از برایتون و عدم تغییر تصمیم مدیران این تیم مبنی بر فروشی نبودن هافبک 21 ساله خود، توپچی‌ها در یک تلاش دیر هنگام با مبلغی در حدود 12 میلیون پوند (10 میلیون پوند + 2 میلیون پوند پاداش) با مدت قرارداد تا تابستان 2024 جورجینیو قهرمان یورو را به شمال لندن منتقل کردند.

 

پیش از این آرسنالی‌ها انتقال‌های بحث برانگیزی از استمفوردبریج به تیم خود داشتند. انتقال ویلیان در آغاز پروژه آرتتا محل بحث‌های فراوان طرفداران آرسنال شد و داوید لوییز با وجود خدمات و تلاش‌های زیاد برای آرسنال همیشه مستعد اشتباهات زیادی در خط دفاعی آرسنال بود.

 

تحت هدایت میکل آرتتا، آرسنال تلاش کرد تا جورجینیو را در تابستان 2020 به خدمت بگیرد.

 

آرتتا همچنین به عنوان کمک مربی در منچسترسیتی در سال 2018 تلاش کردد او را به خدمت بگیرند، اما جورجینیو این انتقال را برای پیوستن به مائوریتزیو ساری رد کرد. پیتر چک و ویلیان گالاس نیز از بازیکنان نام آشنایی بودند که به آرسنال ملحق شده بودند.

 

او به همراه چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا ۲۱–۲۰۲۰ و به همراه تیم ملی ایتالیا فاتح جام ملتهای اروپا ۲۰۲۰ شد که به همین خاطر به عنوان بهترین بازیکن فوتبال اروپا در این سال انتخاب شد. وی متولد برزیل است که در ۱۵ سالگی به ایتالیا نقل مکان کرد. او دو تابعیتی است و از طریق پدربزرگ پدری خود، دارای‌تبار ایتالیایی بوده و این گونه توانست تابعیت ایتالیا را بدست آورد. جورجینیو می‌توانست از بین دو تیم ملی برزیل و ایتالیا یکی را انتخاب کند که او تمایلش را برای پیوستن به تیم ملی ایتالیا نشان داد و از سال ۲۰۱۶ در تیم ملی ایتالیا بازی می‌کند.

 

آمار جورجینیو در فصل جاری

بنظر می رسد میکل آرتتا معتقد است برای پیش برد پروژه فعلی خود با توجه به مصدومیت محمد الننی، نا آماده بودن سامبی و مصدومیت‌های احتمالی توماس پارتی، جورجینیو می تواند به تیم کمک کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۴۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰